اختصاص 2 واحدآپارتمان جهت اسکان مسافران در راه مانده در دماوند

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، رضا میرزا کریمی ظهر شنبه با حضور در نشست شورای اداری دماوند طی سخنانی گفت: دو اکیپ از بازرسان اتاق اصناف شهرستان دماوند از 28 اسفند تا 16 فروردین ماه مشغول به گشت زنی هستند و برپایی ایستگاه خدمات خودروی صلواتی در ورودی شهر نیز به صورت رایگان برای مسافران انجام خواهد شد.

اختصاص 2 واحدآپارتمان جهت اسکان مسافران در راه مانده در دماوند

میرزا کریمی در ادامه با اشاره به اینکه همه فروشگاه ها و مراکز خرید مورد رصد اتاق اصناف و بازرسین قرار دارند گفت: برای مصرف عموم مردم و رفاه حال شهروندان مقرر شده است که فروشگاه های زنجیره ای اقدام به وارد کردن گوشت گرم و منجمد نمایند و در این راستا در حال پیگیری هستیم.

وی با بیان اینکه اتحادیه ها در ایام نوروز به صورت کشیک هستند اضافه نمود: از 28 اسفندماه تا 16 فروردین 98 هیئت مدیره و مدیر اجرایی باید در شهرستان حاضر باشند و لیست کشیک نانوایان، آژانس، جرثقیل، مکانیکی، لوازم یدکی، خواروبار و آدرس آنها در ورودی شهر نصب خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف دماوند در مورد ارائه سرویس به مسافرانی که در این شهر ممکن است احیاناً به علت خرابی اتومبیل در راه بمانند نیز گفت: دو واحد آپارتمان به صورت رایگان تا زمان تعمیر خودرو در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت تا مسافران با خیال آسوده به ادامه سفر برسند.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 15185

به "اختصاص 2 واحدآپارتمان جهت اسکان مسافران در راه مانده در دماوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 2 واحدآپارتمان جهت اسکان مسافران در راه مانده در دماوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید