اخراج نشدن چشمی مقابل ماشین سازی هم فوتبال کثیف بود؟

به گزارش مجله سرگرمی، داود رفعتی با دفاع از عملکرد داور چهارم در بازی استقلال و صنعت نفت فرهاد مجیدی را یاد صحنه ای از بازی استقلال مقابل ماشین سازی انداخته که داور درثانیه 40 روزبه چشمی را اخراج نکرده است.

اخراج نشدن چشمی مقابل ماشین سازی هم فوتبال کثیف بود؟

داود رفعتی، رئیس دپارتمان داوری فوتبال ایران درباره صحنه ای که منجر به اعلام نشدن گل استقلال شد، گفت: در تصاویری که ماداریم صحت عملکرد داور چهارم کاملا روشن بود. در آن صحنه پای چپ مهدی قائدی روی خط بود که طبیعتا بدن او بیرون خط قرار می گیرد و زمانی که قائدی به توپ ضربه می زند با استناد به این تصویر، از بیرون خط است. مسئله دیگر این است که داور چهارم زمانی توپ ارسالی را اوت تشخیص داد که توپ هنوز روی زمین فرود نیامده بود. یعنی داور چهارم وقتی توپ روی هوا بوده تشخیص داده که اوت شده است و من عملکرد او در این صحنه را تایید می کنم، ضمن اینکه نباید فراموش کنیم نزدیک ترین فرد به موقعیت بود. رفعتی با یادآوری اتفاقاتی که در بازی استقلال مقابل ماشین سازی رخ داد نیز خطاب به فرهاد مجیدی گفت: اخراج نشدن روزبه چشمی در ثانیه40 بازی با ماشین سازی هم آیا فوتبال کثیف بوده است؟ در آن بازی بازیکن شماره 4 استقلال در همان لحظات آغازین باید به دلیل خطایی که مرتکب شد، اخرج می شد اما داوران ما به اشتباه چشمی را اخراج نکردند. آن جا که به استقلال محبت شد و به نفع استقلال و به ضرر ماشین سازی قضاوت شده، فوتبال کثیف نیست؟ آیا فقط همین جا که داور اشتباه می نماید فوتبال کثیف است؟ آقای مجیدی به کار بردن این کلمات صحیح نیست.

10-1

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 23274

به "اخراج نشدن چشمی مقابل ماشین سازی هم فوتبال کثیف بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخراج نشدن چشمی مقابل ماشین سازی هم فوتبال کثیف بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید