ارائه 470 مقاله در بیست و پنجمین سمینار شیمی تجزیه ایران

به گزارش مجله سرگرمی، بیست وپنجمین سمینار شیمی تجزیه ایران به منظور ارائه دستاوردهای جدید پژوهشی در زمینه شیمی تجزیه با ارائه 470 مقاله در دانشگاه تبریز برگزار گردید.

ارائه 470 مقاله در بیست و پنجمین سمینار شیمی تجزیه ایران

به گزارش خبرنگاران، عبدالحسین ناصری، دبیر بیست و پنجمین سمینار شیمی تجزیه در تبریز اظهار کرد: این سمینار با همت دانشگاه تبریز و انجمن شیمی ایران و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز در حال برگزاری است، همچنین پایگاه استنادی علوم دنیا اسلام (ISC) و مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری (RICeST) از این سمینار حمایت می نمایند.

وی با اشاره به محورهای این سمینار، گفت: الکتروشیمی تجزیه ای، اسپکتروسکوپی تجزیه ای، کروماتوگرافی و روش های جداسازی، کمومتریکس، نانوشیمی، شیمی تجزیه و محیط زیست، شیمی تجزیه و آنالیز ترکیبات دارویی و غذایی، شیمی تجزیه و مدیریت و آنالیز پسماندها، شیمی تجزیه و صنایع شیمیایی و آنالیز ترکیبات طبیعی از جمله محورهای مورد آنالیز در این سمینار است.

ناصری در خصوص اهداف برگزاری این سمینار، مطرح کرد: فراهم کردن زمینه ای جهت تبادل افکار بین پژوهشگران، ارائه دستاوردهای جدید پژوهشی در زمینه شیمی تجزیه و یاری به حل مسائل و معضلات کشوری اهداف برگزاری این سمینار است.

وی از ارسال 490 مقاله به دبیرخانه سمینار شیمی تجزیه ایران اطلاع داد و اضافه نمود: 120 داور از سراسر کشور این مقالات را داوری کردند که 470 مقاله پذیرفته گردیده است و در سه قالب سخنرانی، پوستر و PFP که ترکیبی از ارائه پوستر و سخنرانی کوتاه است، ارائه می شوند، همچنین مقالات برگزیده در مجلات معتبر داخلی و خارجی چاپ خواهند شد.

دبیر این همایش در خصوص برنامه های جانبی این سمینار، اضافه نمود: به مناسبت هفتادمین سالگرد دانشگاه تبریز، ویژه برنامه ای برای تجلیل از فارغ التحصیلان مقطع دکتری شیمی تجزیه دانشگاه تبریز برنامه ریزی گردیده و همچنین کارگاه های آموزشی و نمایشگاه تجهیزات و مواد شیمیایی در طی روزهای برگزاری سمینار دایر هستند.

وی همچنین از حضور اساتید خارجی و داخلی از کشورهای اسپانیا و ایتالیا اطلاع داد.

بیست و پنجمین سمینار شیمی تجزیه ایران، از امروز 12 شهریورماه جاری به میزبانی دانشکده شیمی دانشگاه تبریز شروع به کار کرد و تا 14 شهریورماه ادامه دارد.

لازم به ذکر است، دوره های دوم و نهم این سمینار نیز در سال های 1369 و 1378 در دانشگاه تبریز برگزار گردیده بود.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2280

به "ارائه 470 مقاله در بیست و پنجمین سمینار شیمی تجزیه ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه 470 مقاله در بیست و پنجمین سمینار شیمی تجزیه ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید