اعطای گرنت آموزشی به استعدادهای درخشان برگزیده

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، دکتر باقر لاریجانی شب گذشته 17 مرداد ماه در مراسم اختتامیه دهمین دوره المپیاد علمی دانشجویی علوم پزشکی کشور در محل دانشگاه علوم پزشکی ایران اظهار داشت: برگزاری المپیادهای علمی، فضای علمی را گسترش می‌دهد و بستر جدیدی را برای آموزش دانشجویان فراهم می‌کند.

اعطای گرنت آموزشی به استعدادهای درخشان برگزیده

وی ادامه داد: آموزش پزشکی دارای برنامه درسی بسیار متراکمی است و برای تلطیف این برنامه درسی باید از روش‌های جدید و مباحثی مانند فلسفه و کارآفرینی استفاده کرد تا مسیر جدیدی در پزشکی باز شود.

معاون آموزشی وزارت بهداشت افزود: دانشجویان علوم پزشکی برای اینکه بتوانند با حقایق جدید و زندگی روزمره آشنایی بیشتری پیدا کنند، باید در کنار پزشکی، به مباحث دیگر نیز بپردازند تا از آن در حرفه و زندگی خود بهره‌مند شوند.

لاریجانی تصریح کرد: ما با مطرح کردن گفتمان‌های مختلف علمی و رشته‌های بین رشته‌ای سعی داریم این مسیر را در قالب المپیاد برای دانشجویان استعداد درخشان علوم پزشکی فراهم کنیم.

وی با اشاره به برگزاری المپیاد در سطح کشور اظهار داشت: بیش از 7000 نفر در 10 رشته در سراسر کشور به رقابت پرداختند و در نهایت 540 نفر به مرحله نهایی دهمین دوره المپیاد علمی دانشجویان راه یافتند.

معاون آموزشی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی همزمان با سایر تسهیلات، گرنت‌های آموزشی را برای استعدادهای درخشان در نظر گرفته است.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: mehrnews.com
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 303

به "اعطای گرنت آموزشی به استعدادهای درخشان برگزیده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعطای گرنت آموزشی به استعدادهای درخشان برگزیده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید