اعلام نشدن تایید صلاحیت کاندیداهای هندبال بعد از سه ماه

به گزارش مجله سرگرمی، از زمان ثبت نام کاندیداهای فدراسیون هندبال سه ماه می گذرد اما هنوز تایید صلاحیت های کاندیداها اعلام نشده است.

اعلام نشدن تایید صلاحیت کاندیداهای هندبال بعد از سه ماه

به گزارش خبرنگاران، وزارت ورزش زمان برگزاری مجمع انتخاباتی هشت فدراسیون را بیان کرد که نام فدراسیون هندبال در میان آن ها نبود. سرپرست فدراسیون هندبال علت آن را اعلام نشدن تأیید صلاحیت های کاندیداها مطرح نمود.

26 آبان ماه ثبت نام از کاندیداهای فدراسیون هندبال به مدت 10 روز کاری شروع شد و اکنون حدود سه ماه از زمان ثبت نام گذشته است. با گذشت حدود سه ماه هنوز تأیید صلاحیت ها اعلام نشده است و اکنون باید خانواده هندبال تا سال آینده منتظر برگزاری انتخابات فدراسیون بمانند.

این انتظار ممکن است هندبال ایران را همانند گذشته با مشکلاتی همراه کند؛ هندبالی که بعد از سال 2015 رنگ مسابقات دنیای را ندیده و در رسیدن به المپیک هم ناکام مانده است. ریاست فدراسیون هندبال ایران سال ها است که دستخوش تغییرات می گردد و آسیب این تغییرات بیشتر متوجه هندبالیست ها است. اکنون هم که تیم ملی هندبال ایران زمان زیادی تا مسابقات انتخابی المپیک 2020 توکیو (25 مهر) و انتخابی قهرمانی دنیا (آبان ماه) ندارد اما همچنان بلاتکلیف است.

به نظر می رسد باید وزارت ورزش هر چه سریع تر زمان برگزاری انتخابات این فدراسیون را تعیین کند تا با انتخاب رئیس فدراسیون هرچه زودتر تکلیف سرمربی و تیم ملی هندبال هم تعیین گردد.

رمضانعلی دولو سرپرست فدراسیون هندبال در گفت وگو با خبرنگاران، در خصوص برگزاری انتخابات این فدراسیون در سال جدید گفت: همانطور که می دانید وزارت ورزش ثبت نام 8 فدراسیون را اعلام نموده است. ما هم دوست داشتیم در این مجموعه باشیم اما هنوز تأیید صلاحیت ها نیامده است. همچنین انتخابات 9 هیأت استان مانده که باید برگزار گردد. ما انتخابات کردستان را برگزار کردیم و 30 بهمن نیز انتخابات خراسان شمالی را برگزار می کنیم ولی انتخابات 7 استان دیگر باقی می ماند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 12717

به "اعلام نشدن تایید صلاحیت کاندیداهای هندبال بعد از سه ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام نشدن تایید صلاحیت کاندیداهای هندبال بعد از سه ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید