اقبالی: اگر ادغام صورت نگیرد هر 4 شناگر اعزامی به جاکارتا شانس مدال دارند

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم شنای جانبازان و معلولان گفت: امید زیادی به کسب مدال توسط 4 شناگر اعزامی به بازیهای پاراآسیایی جاکارتا داریم، در صورتی که ادغام صورت نگیرد.

اقبالی: اگر ادغام صورت نگیرد هر 4 شناگر اعزامی به جاکارتا شانس مدال دارند

محمدحسین اقبالی در گفت وگو با خبرنگاران، از شاهین ایزدیار، محمدرضا رهبری، علی محمودخانی و علیرضا جلیلی به عنوان 4 شناگر اعزامی به بازیهای پاراآسیایی جاکارتا نام برد و اظهار کرد: قرار بود شناگران بیشتری را راهی جاکارتا کنیم که به خاطر تصمیمات پارالمپیک و برحسب رنکینگ شناگران تنها 4 شناگر مسافر جاکارتا شدند که از بین این شناگران تنها ایزدیار تجربه چندین دوره حضور در بازیهای پاراآسیایی را دارد که امید داریم در 7 ماده ای که در این بازیها حاضر می شود، مدالهای خوش رنگی را به خود اختصاص دهد.

وی در ارزیابی از عملکرد سایر شناگران گفت: ما به بقیه شناگران نیز امیدواریم در صورتی که ادغامی در کلاس آنها صورت نگیرد. در بازیهای پاراآسیایی اینچئون نیز به دلیل ادغامی که در کلاس شناگران صورت گرفت، متاسفانه ما با اینکه 6 شناگر اعزامی به این بازیها داشتیم تنها 6 مدال (5 نقره و یک برنز) توسط شاهین ایزدیار کسب کردیم و مابقی شناگران از کسب مدال بازماندند. در این دوره نیز منتظر تصمیم میزبان مسابقات هستیم تا ببینیم در چه کلاسهایی ادغام انجام خواهد شد، اگر ادغام صورت نگیرد قطعا شانس زیادی برای کسب مدال توسط هر 4 شناگر اعزامی به این بازیها خواهیم داشت، اما اگر ادغام انجام گردد، شرایط ما برای کسب مدال سخت خواهد شد.

اقبالی اعلام کرد: چین، ژاپن، کره و حتی اندونزی شناگران خوبی در بخش معلولان دارند و پیش بینی این که ایزدیار در این دوره از 7 ماده ای که حاضر می شود، به چند مدال طلا دست پیدا کند کار سختی است. امیدواریم این دوره از نظر ادغام کلاسها شرایط بهتری داشته باشیم و مدالهای خود را به راحتی از دست ندهیم.

وی همچنین با اشاره به کاهش تعداد مربیان اعزامی شنا همراه شناگران به سومین دوره بازیهای پاراآسیایی گفت: چون دو نفر از شناگران اعزامی ویلچری هستند و حمل و نقل آنها کار سختی است، قطعا اعزام تنها یک مربی همراه 4 شناگر به این بازیها کار راحتی نیست. هر چند ما درخواست اعزام 3 مربی به این بازیها داشتیم، اما متاسفانه کمیته ملی پارالمپیک با اعزام تنها یک مربی موافقت کرد و این امر شرایط سختی را هم از نظر مسائل فنی و هم حمل و نقل شناگران در جاکارتا ایجاد خواهد نمود.

اقبالی در سرانجام ضمن تشکر از فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو اضافه نمود: اگرچه تا به امروز اردوها به صورت غیرمتمرکز برگزار گردیده و تنها آخرین اردو که وصل به اعزام است از امروز در استخر مجموعه ورزشی آزادی برگزار می گردد، اما تا به امروز فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو همکاری خوبی با ما داشته و هر زمان برای انجام تمرینات از فدراسیون درخواست استخر کردیم به صورت رایگان در اختیار شناگران معلول قرار داده و مشکل خاصی از نظر استخر تمرینی نداشتیم.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3654

به "اقبالی: اگر ادغام صورت نگیرد هر 4 شناگر اعزامی به جاکارتا شانس مدال دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقبالی: اگر ادغام صورت نگیرد هر 4 شناگر اعزامی به جاکارتا شانس مدال دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید