انهدام باند کلاهبرداری از شرکت های بیمه در شهر یاسوج، دستگیری4نفر

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، سعید بالش زر در رابطه با جزئیات انهدام این باند کلاهبرداری، اضافه نمود: این باند که متشکل از چهار نفر بود، با ایجاد تصادف ساختگی از بیمه ها کلاهبرداری می کرد.

انهدام باند کلاهبرداری از شرکت های بیمه در شهر یاسوج، دستگیری4نفر

بالش زر با بیان اینکه گزارش کلاهبرداری این باند به پلیس آگاهی ارجاع شد و اقدامات لازم نیز عملیاتی شد، مطرح نمود: طی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی تمام اعضای این باند دستگیر شدند که در ابتدا و طی بازجویی اولیه منکر هرگونه خلافی بودند اما پس از مواجهه با ادله پلیس مجبور به اقرار شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان در رابطه با شیوه و شگرد این باند، توضیح داد: این گروه یکی از اعضای خود را با بی حس کردن دست و پای وی به گونه ای مورد ضرب و شتم قرار می دادند که دست و پای فرد می شکست و بعد فرد را برای صحنه سازی تصادف به سطح شهر انتقال می دادند و پس از صحنه سازی مصدوم به بیمارستان و خودرو جهت سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل می شد.

بالش زر اضافه کرد: با آنالیز اسناد و مدارک بدست آمده از متهمان و با دعوت از شرکت های مختلف بیمه و شناسایی پرونده های تشکیل گردیده، برآورد ارزش مالی در این خصوص به بیش از یک میلیارد و 412 میلیون ریال اقدام به کلاهبرداری از شرکت های بیمه رسید.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2236

به "انهدام باند کلاهبرداری از شرکت های بیمه در شهر یاسوج، دستگیری4نفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انهدام باند کلاهبرداری از شرکت های بیمه در شهر یاسوج، دستگیری4نفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید