انواع شیرآلات سهند

به گزارش مجله سرگرمی، یکی از وسایل و تجهیزات بسیار ضروری در تمام ساختمان ها شیرآلات بهداشتی می باشد. در دنیای مدرن امروز نه تنها کارایی یک محصول بسیار حائز اهمیت است، بلکه زیبایی آن نیز از جمله معیارهایی است که هنگام خرید بدان توجه می شود. همانطور که در نوشته های پیشین ما مشاهده نمودید، شیرآلات بهداشتی توسط شرکت های مختلف در کشور فراوری می شوند. برای مثال شیرآلات شودر، شیرآلات قهرمان و شیرآلات راسان از جمله برندهایی هستند که از کیفیت بالا و زیبایی بی نظیر برخوردارند و هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. هم اکنون در این نوشته به معرفی یکی دیگر از برندهای داخلی فراوری کننده شیرآلات تحت عنوان سهند می پردازیم. با ما همراه باشید.

انواع شیرآلات سهند

همانطور که می دانید اگر تجهیزات و لوازم بهداشتی آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی بر حسب آگاهی و اطمینان از کیفیت خریداری شوند، سال ها می توان بدون هیچ نگرانی از آن ها استفاده نمود و از کارایی و پاکیزگی آن ها لذت برد. از این رو آشنایی با برندهای فراوری کننده شیرآلات بهداشتی امری مهم است و باید بدان توجه شود. شرکت شیرآلات سهند از جمله شرکت هایی است که با سابقه ای طولانی در زمینه فراوری این محصولات فعالیت دارد و سهم بسزایی از بازار را به خود اختصاص داده است. محصولاتی که توسط این کمپانی فراوری می شوند دارای تائیدیه استاندارد اتحادیه اروپا هستند و کیفیت و کارایی دو معیار اصلی در فراوری آن ها به شمار می آید.

شرکت سهند از مدرن ترین تکنولوژی در طراحی و فراوری شیرآلات خود استفاده می نماید و به دلیل توجه به کنترل کیفیت در حال حاضر به جایگاهی مهم در صنایع فراوری شیرآلات دست یافته و با برندهای مشهور داخلی و خارجی رقابت می نماید. از جمله محصولاتی که توسط کمپانی سهند فراوری می شوند می توان به انواع شیرآلات روشویی (اهرمی، کلاسیک، اهرمی با علم متحرک، اهرمی پایه بلند، چشمی الکترونیک)، شیرآلات حمام (اهرمی، کلاسیک)، شیرآلات توالت (اهرمی، کلاسیک)، شیرآلات ظرفشویی (اهرمی دیواری، کلاسیک با علم ریختگی)، شیرشیلنگی کروم کلاسیک و اهرمی، شیرآلات توکار، علم دوش، شیر شاوری اهرمی و دوحالته و فلاش تانک و پیسوال اشاره کرد.

محصولات این شرکت با باکیفیت ترین مواد آبکاری می شوند و در معرض آب و رطوبت کیفیت خود را همیشه حفظ می کنند. این محصولات با هر نوع سختی آب قابلیت سازگاری دارند و به مرور زمان دچار آسیب نمی گردند. شرکت سهند با فراوری محصولات متنوع، باکیفیت و زیبا توانسته رضایت و اعتماد مشتریان را به خود جلب کند و در بازار جهانی مطرح شود. شیرآلات سهند به دلیل کارایی و کیفیت برتر سهم بسزایی را در بازار صادرات کشور به خود اختصاص داده اند و به عنوان برندی مطرح و قابل اعتماد شناحته شده است.

شیر ظرفشویی و شیر روشویی سهند

جنس داخل شیرآلات آشپزخانه و شیرآلات روشویی سهند از آلیاژ برنج است که با لایه ای از کروم آبکاری شده است. این لایه کرم عمر مفید شیرآلات را بالا می برد و در مقایسه با سایر آلیاژها کیفیت خود را بهتر حفظ می نماید. مهمترین نکته در طراحی دکوراسیون آشپزخانه، حمام و توالت همخوانی شیر آب با سینک است، از این رو شرکت سهند محصولات خود را در انواع مدل ها به بازار ارائه می نماید و احتیاج افراد با سلیقه های گوناگون را برطرف می سازد. زیبایی شیرهای ظرفشویی و روشویی سهند فوق العاده است و گستردگی مدل ها گزینه های بیشماری برای انتخاب پیش روی شما خواهد گذاشت.

دوش حمام سهند

دوش هایی که توسط شرکت سهند فراوری می شوند از تنوع بالا برخوردار هستند. دوش حمام به دو صورت متحرک و ثابت فراوری و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد. دوش ثابت سهند که با نام علم یونیکا نیز مشهور است به صورت یکپارچه در طرح های گوناگون ساخته می شود. دوش متحرک یا علم دو پارچه یونیورست نیز علاوه بر داشتن علم دوش دارای دوش تلفنی متحرک می باشد. از جمله متعلقاتی که در کنار دوش حمام متحرک در اختیار مشتریان قرار می گیرد می توان به پنل اصلی با جای دایورتور، صفحه فلزی، شیلنگ حمام، پایه شیلنگ حمام، گوشی، بازوی سقفی و صفحه آب بندی داخلی اشاره کرد. دوش های حمام سهند نیز مانند شیرآلات آشپزخانه و توالت با استفاده از کروم آبیاری می شوند زیرا کروم سطحی صیقلی و براق روی دوش ایجاد می نماید، در نتیجه زیبایی و دوام آن افزایش می یابد.

خدمات پس از فروش

شرکت سهند از جمله شرکت هایی می باشد که پیروز به دریافت تندیس کسب رضایت مشتریان شده و اساس فعالیت و فراوری خود را بر مبنای جلب رضایت و اعتماد مشتریان نهاده است. این شرکت محصولات خود را با گارانتی 7 ساله در اختیار مشتریان قرار می دهد و در سراسر کشور کنندگی دارد. اگر به دنبال محصولی باکیفیت و استاندارد هستید که سالیان سال در منزل شما به زیبایی درخشیده و کارایی داشته باشد، می توانید نسبت به خرید محصولات سهند اقدام نمائید.

برای آگاهی از قیمت روز شیرآلات بهداشتی اینجا کلیک کنید

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ساختمانچی
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 67869

به "انواع شیرآلات سهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انواع شیرآلات سهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید