اکبرپور: استقلال شانس قهرمانی در جام حذفی و لیگ برتر دارد

به گزارش مجله سرگرمی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می گوید این تیم شانس قهرمانی در جام حذفی و لیگ برتر را دارد.

اکبرپور: استقلال شانس قهرمانی در جام حذفی و لیگ برتر دارد

علیرضا اکبرپور در گفت وگو با خبرنگاران، درباره پیروزی استقلال برابر نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: از همان ابتدا شاهد بازی منطقی و خوبی از استقلال بودیم. آنها سعی داشتند با حملاتی دروازه حریف را باز نمایند اما عملکرد خوب مدافعان نفت مسجد سلیمان و تراکم شان در محوطه جریمه شان اجازه نمی داد که فرصت های استقلال به گل تبدیل گردد. البته باید قبول کنیم که مهاجمان هم به خاطر استرسی که داشتند در زدن ضربات آخر موفق نبودند.

وی اضافه کرد: بزرگترین مشکل استقلال طی بازی های اخیر استرس گل نزدن بود. تیم آنقدر در این زمینه موفق عمل ننموده بود که بازیکنان با استرس بازی را دنبال می کردند. در همین بازی هم شاهد بودیم که بارها و بارها از کناره ها فرصت های خوبی روی دروازه نفت مسجد سلیمان ایجاد می گردد اما این فرصت ها تبدیل به گل نشدند.

او ادامه داد: من معتقدم این استقلال روز به روز بهتر از این خواهد شد به شرطی که بازیکنان فشار روحی روانی ناشی از استرس را از خود دور نمایند. این تیم از بازیکنان جدیدی استفاده می نماید و آنها هم برای رسیدن به هماهنگی نیازمند زمان هستند. البته طرفداران هم از طرف دیگر نتیجه می خواهند همین موضوع روی تیم فشار ایجاد می نماید البته من امیدوارم پیروزی ای که امروز به دست آمد، فشار را از روی تیم بردارد. الان استقلال مدعی قهرمانی جام حذفی است و قطعا در هفته های آینده یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ خواهد بود و این شانس را دارد هر دو جام را کسب کند.

وی در انتها و در پاسخ به این سوال که آیا بازی در 120 دقیقه به استقلالی ها فشار وارد نموده است، گفت: قطعا همینطور است. اگر بازیکنان در 90 دقیقه کار را تمام می کردند قاعدتا فشار کمتری به تیم وارد می شد. البته این را هم بگویم در حال حاضر با این برد همه خوشحال هستند. من امیدوارم در هفته های آینده حمایت از کادر فنی و آقای شفر بیشتر گردد تا او هم با تمرکز کامل کارش را انجام بدهد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4300

به "اکبرپور: استقلال شانس قهرمانی در جام حذفی و لیگ برتر دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکبرپور: استقلال شانس قهرمانی در جام حذفی و لیگ برتر دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید