بازی های آسیایی 2018، هت تریک تکواندو ایران در قهرمانی مردان، کره جنوبی قهرمان مجموع مسابقات

به گزارش مجله سرگرمی، تیم ملی تکواندو مردان با قهرمانی مشترک همراه با کره جنوبی، برای سومین دوره متوالی به مقام قهرمانی بازی های آسیایی در بخش مردان دست یافت.

بازی های آسیایی 2018، هت تریک تکواندو ایران در قهرمانی مردان، کره جنوبی قهرمان مجموع مسابقات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با برگزاری اوزان 68- کیلوگرم مردان و 49- کیلوگرم بانوان و کسب یک مدال نقره توسط امیر محمد بخشی و یک برنز توسط ناهید کیانی پرونده هشتمین دوره مسابقات تکواندو در بازی های آسیایی نیز بسته گردد.

در انتها این مسابقات و در بخش مردان تیم ملی کشورمان به طور مشترک با کره جنوبی با کسب 2 طلا، یک نقره و یک برنز به مقام قهرمانی دست یافت تا برای سومین دوره پیاپی ملی پوشان کشورمان قهرمانی در بازی های آسیایی را تجربه نمایند. ازبکستان با کسب یک طلا و 2 نقره به مقام نایب قهرمانی رسید و قزاقستان و اردن نیز با 3 برنز در صندلی سوم مشترک قرار گرفتند.

در بخش بانوان کره جنوبی با کسب یک طلا و 3 نقره به مقام قهرمانی رسید. چینی ها با یک طلا و 2 برنز در صندلی دوم ایستادند و تایلند با کسب یک طلا به مقام سومی دست یافت. تیم های چین تایپه و اردن نیز با کسب یک مدال طلا در صندلی چهارم قرار گرفتند. ازبک ها با یک نقره و 2 برنز به مقام پنجم، قزاقستان یک نقره و یک برنز در صندلی ششم و تیم های ایران با یک برنز، ژاپن، لبنان و فیلیپین به مقام هفتم رسیدند.

در مجموع مدال ها کره جنوبی با کسب 3 طلا، 4 نقره و یک برنز به مقام قهرمانی دست یافت. تیم ملی تکواندو ایران با 2 طلا، یک نقره و 2 برنز به مقام نایب قهرمانی رسید. ازبکستان نیز با یک طلا ، 3 نقره و 2 برنز به صندلی سوم رسید.

در انتها این دوره مسابقات برای تکواندو کشورمان سعید رجبی و میرهاشم حسینی مدال طلا، امیرمحمد بخشی مدال نقره و ناهید کیانی و فرزان عاشورزاده مدال برنز گرفتند.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1456

به "بازی های آسیایی 2018، هت تریک تکواندو ایران در قهرمانی مردان، کره جنوبی قهرمان مجموع مسابقات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی های آسیایی 2018، هت تریک تکواندو ایران در قهرمانی مردان، کره جنوبی قهرمان مجموع مسابقات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید