برگزاری نشست نایب رئیس کمیته داوران AFC با اعضای کمیته داوران فدراسیون فوتبال

به گزارش مجله سرگرمی، نشست اعضای کمیته داوران فدراسیون فوتبال با نایب رئیس کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار گردید.

برگزاری نشست نایب رئیس کمیته داوران AFC با اعضای کمیته داوران فدراسیون فوتبال

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، این نشست با حضور هانی بالان، نایب رئیس کمیته داوران AFC و عضو کمیته داوران FIFA، رز علی، مسئول چیدمان دپارتمان داوری AFC، فریدون اصفهانیان، داود رفعتی، علیرضا فغانی، علیرضا سهرابی و حسین عسگری روز گذشته در هتل اسپیناس پالاس برگزار گردید.

در این جلسه هانی بالان درباره شرایط حضور داوران ایرانی در مسابقات بین المللی گفت: به طور قطع حضور موفق علیرضا فغانی در جام جهانی روسیه به ما نشان داد که وی تنها داوری از قاره آسیا بود که توانست مسابقات سطح بالای جهانی را به خوبی قضاوت کند و باعث سربلندی آسیا شد. ضمناً باید این نکته را هم بگویم که ایران یکی از کشورهای فوتبال آسیاست که در این قسمت به خوبی رشد نموده است.

وی اضافه نمود: از نظر ما شرایط داوری در فوتبال ایران و فعالیت های فدراسیون در این زمینه بسیار کامل است. همچنین با توجه به بازخوردهایی که داوران ایرانی در مسابقات بین المللی 2018 داشتند، مطمئناً در سال 2019 یک داور و دو یاری داور به رده A مسابقات جهانی ارتقا پیدا می نمایند.

در سرانجام این نشست فریدون اصفهانیان قالیچه ای به یادگار از سوی فدراسیون فوتبال ایران به هانی بالان اهدا کرد.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6157

به "برگزاری نشست نایب رئیس کمیته داوران AFC با اعضای کمیته داوران فدراسیون فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نشست نایب رئیس کمیته داوران AFC با اعضای کمیته داوران فدراسیون فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید