بهروز عمرانی رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری شد

به گزارش مجله سرگرمی، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در حکمی بهروز عمرانی را به سمت رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری منصوب کرد.

بهروز عمرانی رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری شد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، در این حکم که به امضای علی اصغر مونسان رسیده، خطاب به عمرانی آمده است: نظر به تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری منصوب می شوید.

توسعه وگسترش پژوهش های کاربردی در زمینه های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بهره گیری از اسناد و چشم اندازهای نظام، آشکار نمودن حلقه های گمشده فرهنگی -تاریخی و طبیعی و زمینه سازی مناسب برای ارتقای فعالیت های پژوهشی با بهره مندی از اعضای هیأت علمی پژوهشگاه و پتانسیل های داخلی، حفظ صندلی و نقش پژوهشگاه در عرصه های ملی و بین المللی در ارایه خدمات علمی و پژوهشی به جامعه محققین و پژوهشگران از جمله اهدافی است که انتظار می رود با برنامه ریزی دقیق و سازماندهی مناسب در زمینه آنالیز و شناسایی نیازها و اجرای طرح های پژوهشی، فراهم آوردن امکانات متناسب فعالیت های پژوهشی با همکاری مراکز علمی داخلی و خارجی و بهره گیری از توان تخصصی کارشناسان و صاحبنظران در راستای تحقق سازمان اهتمام شایسته بعمل آید.

توفیق شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرهنگ و هنر کشور عزیزمان ایران با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از درگاه حضرت حق خواستارم.

عمرانی که پیش از این به مدت 4 ماه سرپرست پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری بوده ، دارای مدرک دکتری باستان شناسی با گرایش دوران تاریخی است و تا کنون مسئولیت هایی چون معاون پژوهشی اداره میراث فرهنگی استان آذربایجان شرقی، مدیر کل اداره میراث فرهنگی استان آذربایجان غربی، معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان شرقی و معاون پژوهشی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری را بر عهده داشته است.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 16613

به "بهروز عمرانی رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهروز عمرانی رییس پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید