بودجه در اختیار شهردار چگونه هزینه می گردد؟

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران آنلاین:رئیس کمیته بودجه و نظارت اقتصادی شورای شهر تهران در مورد بودجه در اختیار شهردار شرح داد.

بودجه در اختیار شهردار چگونه هزینه می گردد؟

به گزارش شهرنوشت به نقل از مهر، مجید فراهانی با اشاره به این که بودجه در اختیار شهردار با هدف تأمین اعتبارات لازم در زمان های بحرانی و اضطراری و برای حل مسائل اساسی شهر پیش بینی شده است؛ گفت: در زمان زلزله کرمانشاه یاری های شهرداری تهران از محل بودجه در اختیار شهردار اختصاص داده شد و مصوبه ای که سال جاری برای یاری به مناطق سیل زده داشتیم محل تأمین اعتباراتش از بودجه در اختیار شهردار بود.

او ادامه داد: بودجه در اختیار شهردار برای زمان هایی است که در بودجه شهرداری موضوعی دیده نشده اما شهرداری احتیاج دارد برای حل مسائل اساسی شهر از آن اعتبارات استفاده کند، سال گذشته بر اساس اطلاعاتی که دارم بخشی از این بودجه برای توسعه مسیرهای دوچرخه اختصاص داده شد زیرا در بودجه مصوب برای توسعه دوچرخه سواری اعتبار کافی پیش بینی نشده بود و با توجه به تاکید شهردار تهران بر گسترش حمل و نقل پاک از این محل برای توسعه مسیرهای دوچرخه استفاده شد.

شروع رسیدگی گزارش های حسابرسی در صحن شورا

فراهانی با بیان این که گزارش های حسابرسی از سال 93 تا سال 95 به هیئت رئیسه شورا ارائه شده و آماده آنالیز در صحن شورای شهر است، گفت: هیئت رئیس قول دادند تا خاتمه این ماه و با سبک تر شدن دستور جلسات حسابرسی سال های 93 و 94 و 95 شهرداری را در دستور صحن قرار دهند.

او تأکید کرد: پس از رسیدگی به گزارش های حسابرسی جزئیات آن انتشار خواهد یافت.

این عضو شورای شهر تهران با بیان این که وعده مدیریت جدید شهر شفافیت و شهر شیشه ای است و تاکنون برای رسیدن به این اهداف تمام معاملات و قراردادهای شهرداری در سامانه شفافیت قرار گرفته است؛ ابراز امیدواری کرد هزینه کرد بودجه سال جاری نیز با جزئیات در سامانه قرار گیرد و همچنین حسابرسی ها شهرداری از سال 93 که در اختیار مدیریت جدید شهر است در سامانه قرار گیرد.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 23698

به "بودجه در اختیار شهردار چگونه هزینه می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بودجه در اختیار شهردار چگونه هزینه می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید