تمایل ایگواین برای ماندن در چلسی

به گزارش مجله سرگرمی، مهاجم آرژانتینی آبی ها که در نیم فصل بصورت قرضی راهی این تیم شده بی میل نیست همچنان در این باشگاه به فوتبالش ادامه دهد.

تمایل ایگواین برای ماندن در چلسی

تمایل ایگواین به ماندن در چلسی

گونزالو ایگواین، مهاجم آرژانتینی آبی ها که در نیم فصل بصورت قرضی راهی این تیم شده بی میل نیست همچنان در این باشگاه به فوتبالش ادامه دهد. او در مصاحبه با وبسایت چلسی گفت: در چلسی خوشحالم. تجربه یک لیگ جدید، همواره چالشی خوب است و این اولین حضور من در یک تیم انگلیسی است. قطعا برای وفق پیدا کردن با شرایط لیگ برتر، احتیاج به زمان بیشتری دارم اما امیدوارم هر چه زودتر بتوانم بازی های بهتری برای چلسی به نمایش بگذارم.

ایگواین ادامه داد: در حال حاضر کاری که باید انجام دهیم، کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل بعد و همچنین فتح لیگ اروپاست. باید فصل را به بهترین شکل ممکن تمام کنیم و هدیه خوبی به طرفداران بدهیم.

مهاجم سابق یووه و میلان اضافه کرد: به شخصه دوست دارم در چلسی بمانم و سال های بیشتری اینجا باشم. لندن شهر خوبی برای زندگی است و همه چیز خوب پیش می رود. می دانم که فصل بعد عملکرد بهتری خواهم داشت. امیدوارم سال ها در چلسی بمانم.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 18476

به "تمایل ایگواین برای ماندن در چلسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمایل ایگواین برای ماندن در چلسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید