حضور تیم های امید 4 کشور آسیایی در تورنمنت فرانسه

به گزارش مجله سرگرمی، تورنمنتی بین المللی در رده سنی امید با حضور چهار تیم آسیایی در تولون فرانسه برگزار می شود.

حضور تیم های امید 4 کشور آسیایی در تورنمنت فرانسه

به گزارش خبرنگاران، تیم های فوتبال امید کشورهای آسیایی پیش از قرعه کشی مرحله نهایی رقابت های قهرمانی زیر 23 سال آسیا، برنامه های آماده سازی خود را برای حضور در این مسابقات آغاز کرده اند.

به همین دلیل چهار کشور آسیایی حاضر در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا که ممکن است حریفان احتمالی امیدهای فوتبال ایران باشند، در تورنمنت 12 جانبه تولون فرانسه شرکت می کنند. این رقابت ها با حضور 12 تیم از قاره های آسیا، اروپا و آمریکای جنوبی و مرکزی از اول تا 15 ژوئن (11 تا 25 خرداد) در فرانسه برگزار خواهد شد.

براساس قرعه کشی مسابقات، در گروه نخست تیم ژاپن با آرژانتین، شیلی و پرتغال همگروه شده و تیم امید قطر در گروه دوم با برزیل، فرانسه و گواتمالا روبه رو می شود. همچنین در گروه سوم مکزیک و ایرلند با دو تیم آسیایی بحرین و چین دیدار می کنند. این رقابت ها در سه گروه چهار تیمی برگزار می شود و تیم های صدرنشین به همراه برترین تیم دوم، جواز صعود به نیمه نهایی را کسب می کنند.

تورنمنت تولون با هدف آماده سازی تیم های زیر 23 سال برای شرکت در مرحله مقدماتی بازی های المپیک 2020 برگزار خواهد شد. به نظر می رسد تیم های امید در سراسر جهان برنامه های آماده سازی خود را به زودی با برگزاری بازی ها، تورنمنت ها و اردوهای مختلف آغاز می کنند و انتظار می رود تیم امید ایران نیز در این راستا، اردوها و برنامه های مناسبی پیش از آغاز رقابت های نهایی در تایلند داشته باشد.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 18610

به "حضور تیم های امید 4 کشور آسیایی در تورنمنت فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور تیم های امید 4 کشور آسیایی در تورنمنت فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید