خوزستان، بیژن طاهری: دفاع تیمی ما ضعف دارد، با داشتن بازیکنان با تجربه توانستیم برنده بازی باشیم

به گزارش مجله سرگرمی، بیژن طاهری مربی تیم فوتبال استقلال گفت: کوشش بسیار زیادی کردیم و تا حدودی هم در کارمان پیشرفت داشتیم.

خوزستان، بیژن طاهری: دفاع تیمی ما ضعف دارد، با داشتن بازیکنان با تجربه توانستیم برنده بازی باشیم

به گزارش خبرنگاران از مسجدسلیمان، بیژن طاهری پس از پیروزی 2 بر یک تیم استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: کوشش بسیار زیادی کردیم و تا حدودی هم در کارمان پیشرفت داشتیم. به این دلیل که از ابتدای راه از صفر آغاز کردیم و بسیاری از بازیکنان مان نبودند.

وی اضافه نمود: امروز بررسی خیلی خوبی از حریف داشتیم و مقابل تیمی که بازیکنان ما را خسته کرد، خوب بازی کردیم. با توجه به بررسیی که داشتیم می توانستیم در نیمه اول گل های بیشتری هم بزنیم، اما به خاطر جو بازی این اتفاق رخ نداد. با این حال با داشتن بازیکنان با تجربه توانستیم برنده بازی باشیم. مربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه آیا از عملکرد بازیکنانش راضی است یا نه، گفت: بله، ما از بچه ها راضی هستیم. خط دفاعی ما نه، اما دفاع تیمی ما یک مقدار ضعف دارد که آن هم با کار کردن در تمرینات در هفته های آینده این مشکل را حل خواهیم کرد.

طاهری در خصوص تعویض مهدی قائدی و اینکه چرا تعویض دفاعی انجام دادند و گویا مهدی قائدی هم نسبت به تعویضش معترض بود، گفت: شما دیده اید در یک بازی بین المللی این اتفاق در دقیقه دوم بازی رخ می دهد. مثلا دروازه بان اخراج می گردد و مهاجم را بیرون می کشند. ما قائدی را بیرون کشیدیم، اما صیادمنش و باقری را در زمین داشتیم که کمتر از قائدی نیستند. ما قائدی را تعویض کردیم و شاید سن کمی دارد، اما روح او بزرگ است. می گفتند بازی قبلی بطری آب را زمین کوبیده، اما امروز با لبخند از زمین بیرون آمد. وی در خصوص مسائل داوری گفت: ما نسبت به عملکرد داور اعتراض کردیم. آقای سیدعلی دور خوبی است، اما نباید تحت تأثیر جو بازی باشد. باشگاه نامه رسمی و اعتراضی خود را به ناظر بازی ارائه نموده است. مربی تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه چرا نسبت به داوری اعتراض دارد، گفت: یکی از مسائل داوری است. کجای جهان بلندگو دست طرفداران است و پشت نیمکت و پشت سر مربی حریف فریاد می زنند. هر کجا هم باشد، اینجا که شهر اولین هاست، نباید اینطور باشد.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4497

به "خوزستان، بیژن طاهری: دفاع تیمی ما ضعف دارد، با داشتن بازیکنان با تجربه توانستیم برنده بازی باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوزستان، بیژن طاهری: دفاع تیمی ما ضعف دارد، با داشتن بازیکنان با تجربه توانستیم برنده بازی باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید