راه اندازی سی و ششمین پایگاه اورژانس هوایی کشور

به گزارش مجله سرگرمی، پایگاه اورژانس هوایی استان مرکزی به عنوان سی و ششمین پایگاه اورژانس هوایی کشور در فرودگاه اراک شروع بکار کرد.

راه اندازی سی و ششمین پایگاه اورژانس هوایی کشور

به گزارش خبرنگاران، پریا بهرامی سرپرست اورژانس 115 استان مرکزی در حاشیه آیین افتتاح این پایگاه اظهار کرد: امروز اورژانس هوایی و موتوری استان مرکزی به بهره برداری رسید و قرار است بالگرد استان با استقرار در فرودگاه اراک بیماران را از سطح استان به مناطق درمانی مورد نظر منتقل خواهد نمود.

وی اظهار کرد: با توجه به اهمیت بحث حوادث ترافیکی در استان مرکزی و آمار بیماران و قربانیان ناشی از این حوادث در استان که ناشی از موقعیت جغرافیایی این استان است راه اندازی این پایگاه در دستور کار نهاده شد و در واقع این اقدام در راستای انتقال سریعتر بیماران در استان انجام شده است.

به گفته وی، این بالگرد از سوی هوانیروز به استان مرکزی تعلق گرفته و قابلیت انتقال سه بیمار بدحال و دو بیمار نیازمند به اقداماتت پزشکی را خواهد داشت.

بهرامی همچنین گفت: موتورآمبولانس ها یا موتورلانس هایی که امروز در استان کار خود را آغاز می نمایند نیز قابلیت انتقال رسیدن سریعتر بر بالین بیمار و ارزیابی صحنه اولیه حادثه را خواهند داشت که در 4 نقطه استان آغاز بکار می نمایند. یک میلیارد تومان برای احداث آشیانه این بالگرد در نظر گرفته گردیده است.

اتومبیل لجستیکی استان نیز که قابلیت پوشش دهی 115 مصدوم به صورت همزمان دارد امروز در استان آغاز بکار کرد.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1786

به "راه اندازی سی و ششمین پایگاه اورژانس هوایی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی سی و ششمین پایگاه اورژانس هوایی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید