رشت، سیامک نعمتی: 97 یکی از بهترین سال های تاریخ پرسپولیس بود

به گزارش مجله سرگرمی، سیامک نعمتی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس، سال 1397 را یکی از بهترین سال های تاریخ سرخپوشان دانست.

رشت، سیامک نعمتی: 97 یکی از بهترین سال های تاریخ پرسپولیس بود

به گزارش خبرنگاران از رشت، سیامک نعمتی درباره پیروزی 3 بر یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سپیدرود رشت گفت: کار را با گل های دقایق ابتدایی برای خودمان راحت کردیم، اما نتوانستیم این سه گل را در نیمه دوم تکرار کنیم و برای حفظ نتیجه عقب نشینی کردیم. پنالتی ما هم می توانست درست باشد و اگر اعلام می شد، شاید روند بازی را تغییر می داد. در این صورت می توانستیم گل های بیشتری بزنیم.

وی در این خصوص که این هفته برخلاف دیدارهای قبلی از ابتدا در ترکیب پرسپولیس حاضر بود و امروز در خط حمله سرخپوشان حضور داشت، گفت: امروز مهاجم بودم. بازی کردن و پُست بازی من به نظر کادر فنی بستگی دارد.

هافبک پرسپولیس درخصوص سال 1397 برای این تیم و نیز خودش توضیح داد: سال 97 یکی از بهترین سال های تاریخ پرسپولیس بود و امیدوارم سال 98 بهتر از سال 97 باشد. سال 97 سال خیلی خوبی بود و امیدوارم بهتر کوشش کنم و سال آینده بهتر از سال 97 باشد.

نعمتی درباره دربی 89 و شرایط تیم های پرسپولیس و استقلال گفت: شرایط که از جدول تعیین است. ما برای سه امتیاز به زمین می رویم و امیدوارم بتوانیم در این بازی به پیروزی برسیم.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 16222

به "رشت، سیامک نعمتی: 97 یکی از بهترین سال های تاریخ پرسپولیس بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشت، سیامک نعمتی: 97 یکی از بهترین سال های تاریخ پرسپولیس بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید