زیدان: جایگزین کردن رونالدو به جای بنزما غیرممکن است

به گزارش مجله سرگرمی، تهران- خبرنگاران- زین الدین زیدان سرمربی تیم رئال مادرید ضمن رد شایعات در مورد جایگزین کردن کریم بنزما با بازیکنی دیگر برای فصل آینده، جایگزین کردن کریستیانو رونالدو را در سانتیاگو برنابئو، غیرممکن خواند.

زیدان: جایگزین کردن رونالدو به جای بنزما غیرممکن است

به گزارش خبرنگاران، روزنامه مارکای اسپانیا روز یکشنبه نوشت: سفیدپوشان لیگ قهرمانان اروپا را از دست داده اند و امیدهای آنها برای فتح لالیگا نیز بر باد رفته و تنها چیزی که برای شاگردان زیدان در روزهای پایانی فصل باقی مانده، غرور برنابئو است.

در این بین، سرمربی فرانسوی مادریدی ها در آستانه سفر به لگانس برای تقابل فردا شب با این تیم در مصاحبه ای گفت: بنزما با همه بازیکنان سازگار است و به همین دلیل می تواند تیم را متحد کند؛ کریم یک بازیکن متفاوت و شماره 9 خاص است؛ زمانی که اولین بازی های او را می دیدم، بیشتر به خط هافبک و کناره ها تمایل داشت، بنزما می داند که از عهده کارهای زیادی بر می آید و ضمن گل زدن مثل یک شماره 9، در کارهای ترکیبی هم پیروز است.

علاوه بر این، شایعاتی پراکنده در خصوص آینده مبهم تونی کروس هافبک آلمانی کهکشانی ها نیز به گوش می رسد که البته زیدان با تاکید بر اهمیت وی توضیح داد: کروس بازیکن بسیار خوبی است، نه تنها برای من بلکه او در 5 سالی که اینجا بوده، کارهای بزرگی برای باشگاه انجام داده است؛ او بازیکنی آرام است که فشار بازی به هیچ وجه او را تحت تاثیر قرار نمی دهد.

با این حال، انتظار می رود کروس به دلیل بیماری، بازی فردا شب رئالی ها مقابل لگانس را از دست دهد.

با این حساب، ایسکو گزینه محتملی برای جایگزینی کروس در خط هافبک تیم زیدان است اما سرنوشت مرد اسپانیایی نیز مشابه بسیاری دیگر از کهکشانی ها بحث داغ محافل ورزشی بوده است.

زیدان در باره ایسکو تاکید نمود: بازیکنان زیادی وجود دارند که احتمال فروش آنها وجود دارد، البته به خاطر کیفیت بالایی که دارند؛ بسیاری از تیم ها بازیکنان رئال را می خواهند و ایسکو یکی از آنهاست اما حضور او در رئال برای ما اهمیت دارد؛ با این حال باید ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ می دهد.

زیزو در پاسخ به پرسشی در خصوص فقدان یک رهبر تمام عیار در رئال پس از کوچ رونالدو، خاطر نشان کرد: شما هر کاری که مایل هستید می توانید انجام دهید اما جایگزین کردن رونالدو غیر ممکن است؛ او رفته و ما تنها می توانیم بازیکنانی بخریم که البته قرار نیست کارهایی را که رونالدو انجام می داد، انجام دهند؛ زندگی همواره این طور است.

ورزشی**3991**9129

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 19395

به "زیدان: جایگزین کردن رونالدو به جای بنزما غیرممکن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیدان: جایگزین کردن رونالدو به جای بنزما غیرممکن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید