سن پترزبورگ رسما نامزد بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا شد

به گزارش مجله سرگرمی، روسیه به صورت رسمی استادیوم کرتوفسکی شهر سن پترزبورگ را به عنوان نامزد بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2021 - 2020 به یوفا معرفی کرد.

سن پترزبورگ رسما نامزد بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، استادیوم کرتوفسکی شهر سن پترزبورگ که میزبانی دیدارهای جام کنفدراسیون های 2017 و جام جهانی 2018 از جمله مراحل نیمه نهایی و رده بندی بود به صورت رسمی نامزد برگزاری بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا درفصل 2021 - 2020 شد. این استادیوم مدرن شهر سن پترزبورگ برای دریافت میزبانی این بازی باید با استادیوم اختصاصی تیم بایرن مونیخ رقابت کند.

الکساندر آلااف، مدیر اجرایی فدراسیون فوتبال روسیه نیز در این رابطه گفت: ما از مدت ها قبل اعلام نموده بودیم که می خواهیم استادیوم کرتوفسکی شهر سن پترزبورگ را به عنوان میزبان بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا معرفی کنیم. این درخواست را به صورت رسمی در اختیار اتحادیه فوتبال اروپا قرار دادیم. ایمان داریم که نامزدی سن پترزبورگ دارای شانس بسیار زیادی برای پیروزی و رسیدن به میزبانی بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2021 - 2020 است. شاید بازدید هیئت یوفا در ماه آوریل صورت پذیرد و تصمیم نهایی روز 29 ماه می توسط کمیته اجرایی این نهاد اتخاذ خواهد شد. مطمئن هستم اگر درخواست روسیه پیروز گردد بازی بسیار عالی را در فینال لیگ قهرمانان اروپا با یک سازماندهی بسیار خوب شاهد خواهیم بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 12821

به "سن پترزبورگ رسما نامزد بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سن پترزبورگ رسما نامزد بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید