سپهرزاد: استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی نباید در تیم داری در دوومیدانی خساست داشته باشند

به گزارش مجله سرگرمی، سپهرزاد، مربی تیم دوومیدانی استقلال معتقد است که حضور باشگاه های بزرگ در لیگ این رشته باعث توجه بیشتر رسانه ها به ورزش اول المپیک می گردد و این برای آینده دوومیدانی اثرات خیلی خوبی خواهد داشت.

سپهرزاد: استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی نباید در تیم داری در دوومیدانی خساست داشته باشند

هادی سپهرزاد در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درخصوص نایب قهرمانی تیم استقلال در لیگ دوومیدانی باشگاه های کشور گفت: شرایط خوبی داشتیم و حتی اگر دست مان به لحاظ مالی بازتر بود، نفرات بهتری را هم جذب می کردیم و اول می شدیم. به هر حال با همین نفراتی که داشتیم و البته در غیاب 4، 5 ورزشکار که به دلیل مصدویت در مرحله آخر حضور نداشتند، توانستیم نایب قهرمان شویم و از این وضعیت راضی هستیم.

وی درباره کیفیت لیگ سال جاری گفت: فکر می کنم شاهد یک رقابت جذاب بودیم و در هر سه مرحله تیم های استقلال، آسان پرداخت و ذوب آهن رقابت نزدیک با یکدیگر داشتند. تیم نفت هم که چهارم شد، از نفرات خوبی بهره می برد. معتقدم انگیزه دوومیدانی کاران تاثیر زیادی در این شرایط داشت و امیدوارم در دوره های بعدی هم شاهد این موضوع باشیم.

مربی تیم دوومیدانی استقلال درباره غیبت برخی از چهره های شاخص دوومیدانی در لیگ سال جاری عنوان نمود: اگر یکی دو نفر را فاکتور بگیریم، سایر دوومیدانی کاران شرکت کردند، هر چند که عملکرد خوبی نداشتند. حسن تفتیان در یک مرحله به مقام سوم رسید و دیگر شرکت نکرد، علی ثمری هم که نتوانست به جمع هشت پرتابگر برتر برسد. فکر می کنم این نفرات به خاطر سطح آمادگی بدنی شرکت نکردند، این در حالی است که لیگ سال جاری به خاطر بازی های آسیایی و به خاطر همین ورزشکاران عقب افتاد. باید به این نکته توجه کنیم که لیگ جایی است که ورزشکاران به دلیل شرایط مالی در آن حضور پیدا می نمایند و این عامل تاثیر بیشتری نسبت به رکورد و رقابت دارد. ما خودمان در سال های قبل که در لیگ حضور داشتیم، به دلیل مسائل مالی شرکت می کردیم. شاید این دوومیدانی کاران نیازی ندارند و به لحاظ مالی تأمین هستند که حاضر نیستند در لیگ حضور داشته باشند.

سپهرزاد در پاسخ به این سوال که اعضای تیم استقلال چقدر از مبلغ قرارداد خود را دریافت نموده اند؟ گفت: اولاً باید بگویم که در دوومیدانی معمولاً رسم بر آن است که لیگ تمام شده و پول ورزشکاران نیز تا خاتمه سال پرداخت می گردد. درخصوص تیم استقلال نیز باید بگویم که ما درخواست پرداخت 60 درصد از مبلغ مرحله اول را نموده ایم و امیدوارم این اتفاق تا چند روز آینده رخ بدهد. نقطه ضعف بزرگ لیگ دوومیدانی چه بود؟

حضور تیم هایی همچون استقلال چه تاثیر بر روی لیگ دوومیدانی دارد؟ سپهرزاد در پاسخ به این سوال گفت: اگر ما هشت تیم مثل استقلال داشته باشیم و پول خوبی نیز داده گردد، قطعاً شاهد پیشرفت خوبی در لیگ خواهیم بود. در حال حاضر 4 تیم خوب حضور دارند و اگر 4 تیم خوب دیگر نیز اضافه شوند، رقابت خوبی به وجود می آید. در واقع اگر هر باشگاه بتواند 300 میلیون به دوومیدانی بیاورد، یک اتفاق خوب برای دوومیدانی محسوب می گردد که باید از این فرصت استفاده کرد.

وی درباره تاثیر حضور باشگاه سرشناسی همچون استقلال در لیگ دوومیدانی گفت: خیلی از ورزشکاران می گفتند که استقلالی هستند و به همین دلیل به عضویت این تیم درآمدند. شخصاً معتقدم که باشگاه هایی همچون استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی و سایر تیم های مردمی نباید در تیم داری در دوومیدانی خساست داشته باشند. آنها باید حمایت بیشتری از رشته اول المپیک داشته باشند، چون حمایت آنها باعث توجه بیشتر مطبوعات می گردد. ضمن اینکه تیم داری چنین باشگاه هایی در دوومیدانی هیچ صدمه و ضربه ای به فوتبال وارد نمی کند و فقط باعث تشویق حرکت چرخ دوومیدانی می گردد.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5341

به "سپهرزاد: استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی نباید در تیم داری در دوومیدانی خساست داشته باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سپهرزاد: استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی نباید در تیم داری در دوومیدانی خساست داشته باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید