جایگاه چرخدار استیفن هاوکینگ به حراج گذاشته می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، قرار است خانه حراج کریستی برخی از محصولات فیزیکدان سرشناس، استیفن هاوکینگ را به حراج بگذارد. یکی از مهم ترین وسایلی که حراج می گردد، جایگاه چرخدار هاوکینگ است.

جایگاه چرخدار استیفن هاوکینگ به حراج گذاشته می گردد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، خانه حراج کریستی، انواع مختلفی از اقلام متعلق به فیزیکدان مشهور و مرحوم یعنی استیفن هاوکینگ، را به حراج خواهد گذاشت.

حراج کریستی در توصیف این تصمیم خود بیانیه داده است:

هاوکینگ در ابتدا از ایده استفاده از جایگاه چرخدار در اواخر دهه 1960 مقاومت می کرد؛ اما در اواخر دهه 1970، او از مدل های موتوری مانند نمونه فعلی استفاده کرد و حتی به عنوان یک راننده نسبتا جسور و بی محابا مشهور بود. این قطعا به معنای واقعی کلمه و استعاری از مهم ترین جایگاه چرخ دارهای کل تاریخ است.

قرار است درآمد حاصل از فروش جایگاه چرخدار به انجمن بیماری های عصبی و بنیاد استیفن هاوکینگ اهدا گردد. برآورد شده است که این جایگاه چرخدار بین 13000 تا 19000 دلار فروخته گردد.

سایر موارد مربوط به هاوکینگ که بخشی از برنامه فروش است شامل یکی از پنج نسخه از دکترای او است. پایان نامه، یک اسکریپت از یک قسمت از سیمپسونها که او در آن ظاهر شده ، یک ژاکت شخصی و یک نسخه از یک کتاب از دیگر اقلامی هستند که در حراج کریستی به فروش می رسند.

اقلام حراج را می توان بصورت آنلاین مشاهده کرد و از روز شنبه در لندن نمایش داده می گردد. مناقصه از 31 اکتبر شروع و در 8 نوامبر پایان می یابد.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: انتخاب
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5083

به "جایگاه چرخدار استیفن هاوکینگ به حراج گذاشته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایگاه چرخدار استیفن هاوکینگ به حراج گذاشته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید