ظرفیت پذیرش مهمانان نوروزی در استان بوشهر دو برابر شد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، مهرداد ستوده صبح آدینه در جمع خبرنگاران گفت: استان بوشهر در نوروز سال قبل میزبان هفت میلیون مسافر نوروزی بود و از نظر تعداد گردشگران یکی از سه استان اول کشور بود.

ظرفیت پذیرش مهمانان نوروزی در استان بوشهر دو برابر شد

وی با اشاره به بهبود وضعیت زیرساخت های جذب و پذیرش گردشگر در استان بوشهر اظهار داشت: ظرفیت پذیرش مهمانان نوروزی در استان بوشهر دو برابر شده و آماده حضور 15 میلیون شب اقامت مسافران نوروزی هستیم.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر یکی از ظرفیت های مهم گردشگری استان بوشهر را ساحل و دریا دانست و اضافه نمود: ساحل بوشهر از بکرترین و زیباترین سواحل کشور است که گردشگران علاقه زیادی به آن دارند.

ستوده با اشاره به کارهای زیربنایی انجام شده برای جذب گردشگران در استان بوشهر اضافه نمود: ایجاد اقامتگاه های بوم گردی در روستاها و سیاه چادرها در محیط عشایری یکی از این اقدامات بوده است.

وی با اشاره به فراهم سازی و ساماندهی شناورهای تفریحی در نقاط مختلف استان ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات انجام شده، ایجاد خیابان گردشگری در شهرهای استان بوشهر است.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر توضیح داد: به منظور کاهش مسائل و گره های ترافیکی تمهیداتی اندیشیده شده است تا شاهد کمترین مسائل تردد در سطح استان باشیم.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 16854

به "ظرفیت پذیرش مهمانان نوروزی در استان بوشهر دو برابر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرفیت پذیرش مهمانان نوروزی در استان بوشهر دو برابر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید