فناوری نمایشگرهای تاشوی سامسونگ در دست سایر سازندگان

به گزارش مجله سرگرمی، به نظر می رسد که سامسونگ تصمیم گرفته است فناوری ساخت نمایشگرهای منعطف و تاشوی خود را در اختیار سایر شرکت های تولیدکننده نیز قرار بدهد.

فناوری نمایشگرهای تاشوی سامسونگ در دست سایر سازندگان

به گزارش خبرنگاران، به نقل از وب سایت xda-developers ، حدود یک سال است که غول های تکنولوژی همچون سامسونگ از برنامه های خود برای معرفی و عرضه گوشی های هوشمند تاشو و انعظاف پذیر خبر داده اند.

از آنجا که بازار گوشی های هوشمند به مرحله اشباع رسیده و شرکت های سازنده نیز با معرفی و افزودن قابلیت های جدید، دیگر نمی دانند که برای جلب مشتریان بیشتر و رضایت طرفدارانشان باید چه کار نمایند، به سمت گوشی های هوشمند تاشو و منعطف روی آورده اند تا شاید بتواند بازار راکد و بی تلاطم را رونق بخشد و تحولات عظیم و قابل توجهی را برای کاربران و شرکت های فراورینماینده موبایل به ارمغان بیاورد.

با توجه به آنکه این روزها فناوری فراوری نمایشگرهای انعطاف پذیر و تاشوی گوشی های هوشمند از استقبال بی نظیری برخوردار گردیده و به نظر می رسد که توانایی خروج بازار موبایل از رکود را داشته باشد، حالا شایعات و گزارش های زیادی مبنی بر اینکه سامسونگ احتمالا این فناوری را در اختیار سایر فراورینمایندگان موبایل نیز می گذارد، منتشر گردیده است.

احتمالا سامسونگ منظورش از سایر فراورینمایندگان موبایل شرکت های چینی همچون اوپو و شیائومی بوده است چراکه پیش تر آن ها هم از تصمیم خود برای طراحی، فراوری و توسعه گوشی های هوشمند مجهز به این فناوری جدید خبر داده بودند.

این غول تکنولوژی قصد دارد با این کار به تمام شرکت های فعال در حوزه فناوری اثبات کند که این فناوری در ابتدا به سامسونگ تعلق داشته است و سپس حق نشر آن را به سایر شرکت های فراورینماینده موبایل فروخته و در اختیارشان قرار داده است تا آن ها نیز بتوانند گوشی های تاشو و انعظاف پذیری را به مرحله فراوری رسانده و به بازارهای دنیای روانه نمایند.

بدون شک بهره گیری از پنل های انعطاف پذیر و تاشو در تعداد وسیعی از گوشی های هوشمند می تواند هزینه تمام گردیده و نهایی را برای فراورینمایندگان و مصرف نمایندگان به طور قابل توجهی کاهش دهد.

به جرات می توان گفت هم اکنون بزرگ ترین رقیب قدرتمند سامسونگ برای عرضه گوشی های تاشو، شرکت چینی هواوی است که به تازگی اعلام نموده می خواهد نخستین گوشی تاشوی هوشمند را همین امسال معرفی و عرضه کند.

به نظر می رسد که هواوی به شدت قصد رقابت با این غول های تکنولوژی را دارد و می خواهد لقب معرفی نخستین گوشی هوشمند تاشو را به خود اختصاص دهد. بنابراین تصمیم گرفته که از سایر رقبای قدرتمند خود یعنی سامسونگ و اپل سبقت بگیرد.

هواوی برای طراحی و ساخت صفحه هوشمند منعطف مورد احتیاج این گوشی جدید، سراغ شرکت کره ای ال جی که در تامین صفحه نمایش در دنیا شهرت و آوازه خوبی دارد، رفته و برای فراوری انبوه محصول ذکرگردیده در ماه نوامبر امسال میلادی برنامه ریزی نموده است.

البته شرکت ZTE نیز که یکی از بزرگترین رقیبان چینی هواوی است، سال گذشته از یک گوشی هوشمند تاشوی جدید به نام آکسون ام (Axon M) رونمایی کرد و گفت که قرار است در سال 2018 به بازارهای دنیای عرضه گردد. حالا باید منتظر بود که کدامیک از این غول های تکنولوژی زودتر از بقیه نخستین گوشی هوشمند تاشو را به بازارهای دنیای عرضه می نمایند.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2421

به "فناوری نمایشگرهای تاشوی سامسونگ در دست سایر سازندگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فناوری نمایشگرهای تاشوی سامسونگ در دست سایر سازندگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید