ماهینی: خودم را به شهرآورد می رسانم

به گزارش مجله سرگرمی، از دقیقه 50 به بعد بود که آنقدر درد داشتم که لنگ لنگان در زمین راه می رفتم و واقعاً شرایط برایم سخت گردیده بود. برای همین تعویض شدم.

ماهینی: خودم را به شهرآورد می رسانم

به گزارش خبرنگاران ، حسین ماهینی که با مصدومیت مقابل الدحیل بازی کرد و به همین دلیل بازی با سپیدرود را از دست داد، درباره وضعیتش می گوید: قبل از بازی با نساجی در تمرین مصدوم شدم اما خودم را به بازی با نساجی رساندم. هر چند در 20 دقیقه آخر دیگر نتوانستم بازی کنم و تعویض شدم. در بازی با الدحیل هم نباید بازی می کردم اما به دلیل شرایط تیم و کمبود بازیکن با درد و آمپول بازی کردم. فکر می کنم از دقیقه 50 به بعد بود که آنقدر درد داشتم که لنگ لنگان در زمین راه می رفتم و واقعاً شرایط برایم سخت گردیده بود. برای همین تعویض شدم. الان شرایطم خیلی بد نیست و احتیاج به حداقل یک هفته تا 10 روز استراحت دارم و باید در این مدت فیزیوتراپی کنم. متأسفانه به بازی به سپیدرود نمی رسم اما خودم را آماده می کنم تا در بازی مقابل استقلال و همچنین السد به میدان بروم.

ماهینی سپس به صعود پرسپولیس و نقش طرفداران در این اتفاق اشاره می نماید: صعود ما و السد به نیمه نهایی نشان می دهد که در چه گروه سختی بودیم و هیچکس نمی تواند ارزش نتایج ما را پایین بیاورد. البته نقش طرفداران را هم نمی گردد نادیده گرفت. آنها با همه وجودشان ما را تشویق کردند قوت قلب مان بودند. ما با این طرفداران بی نظیر از هر حریفی یک گل جلوتریم.

در ادامه، کاپیتان دوم پرسپولیس از فشردگی بازی های این تیم (سه بازی در 10 روز) می گوید: سال جاری شرایط ویژه ای داریم و باید هر 5 روز بازی کنیم. با تمام وجود در شهرآورد حاضر می شویم و بعد از آن به مصاف السد می رویم. بازی های بسیار سختی پیش روی ماست اما امیدوارم از همه آنها سربلند بیرون بیاییم.

2 - 270

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3540

به "ماهینی: خودم را به شهرآورد می رسانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماهینی: خودم را به شهرآورد می رسانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید