نمایشگاهی که زندگی نلسون ماندلا را روایت می نماید

به گزارش مجله سرگرمی، نمایشگاهی در شهر لندن درباره زندگی و میراث نلسون ماندلا در حالی برگزار شده که بیانگر اهمیت همیشگی او به کشورش آفریقای جنوبی است.

نمایشگاهی که زندگی نلسون ماندلا را روایت می نماید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از رویترز، این نمایشگاه تأثیر برانگیز، سفری را از آغاز زندگی ماندلا در روستایی در کیپ شرقی تا حبس 27 ساله او و سرانجام نزاع بین سفیدپوستان و سیاه پوستان با آغاز به کار او به عنوان رئیس جمهور در سال 1994 را در برمی گیرد.

این نمایشگاه شامل بیش از 150 اثر از لباس ها، پوسترهای مبارزاتی و اسناد مسافرتی اوست که به طور موقت از خانواده این برنده جایزه صلح نوبل، موزه های مختلف و آرشیوهای سراسر دنیا انتقال داده شده است.

نوه ماندلا در مصاحبه ای با رویترز اعلام کرد: پدر بزرگ من در دوران ریاست جمهوری اش از ساعتی استفاده می کرد که حتی زمانی که به خارج از کشور سفر می کرد آن را به وقت آفریقای جنوبی تنظیم می کرد. من این ساعت را نیز در اختیار این نمایشگاه گذاشته ام.

لندن اولین شهری است که میزبانی این تور نمایشگاهی را پیش از آنکه به طور دائم در زادگاه ماندلا مستقر گردد را برعهده گرفته است.

ماندلا اولین رئیس جمهور سیاه پوست آفریقای جنوبی بود که از سال 1994 به مدت 5 سال این سمت را بر عهده داشت و بسیاری او را پدر آفریقای جنوبی می دانند.

رهبر پیشین آفریقای جنوبی، علیه آپارتاید مبارزه کرد و در سال 1993 جایزه صلح نوبل را دریافت کرد، ماندلا در سال 2013 و در سن 95 سالگی درگذشت.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 12349

به "نمایشگاهی که زندگی نلسون ماندلا را روایت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاهی که زندگی نلسون ماندلا را روایت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید