واکنش مدیر و سرمربی تیم تامبوف به حضور یحیی توره در روسیه

به گزارش مجله سرگرمی، مدیر و سرمربی تیم تامبوف روسیه به حضور احتمالی یحیی توره، بازیکن پیشین تیم های منچسترسیتی و بارسلونا در این تیم واکنش نشان دادند.

واکنش مدیر و سرمربی تیم تامبوف به حضور یحیی توره در روسیه

به گزارش خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری چمپیونات روسیه، با وجود اظهار نظر یحیی توره مبنی بر ادامه فوتبالش هنوز احتمال مربیگری او در فوتبال روسیه وجود دارد. تامبوف در لیگ دسته اول روسیه یکی از گزینه های شروع فعالیت مربیگری بازیکن پیشین تیم منچسترسیتی است.

سرمربی تیم تامبوف در رابطه با حضور یحیی توره در کادر فنی گفت: این احتمال را رد نمی کنم.

پاول چودیاکوف، مدیر تیم فوتبال تامبوف نیز گفت: حضور یحیی توره در تامبوف یک خبر بدون معنی است، البته با سرمربی تامبوف در این رابطه صحبت کردم اما هیچ بحثی درباره جزئیات صورت نگرفته است. من باید کاری کنم که مورد تمایل تیم باشد و فقط به سرمربی گوش می کنم. اگر الکساندر گریگوریان به من بگوید که یحیی توره موردنیاز است او را جذب خواهم کرد اما اکنون هیچ صحبتی در این باره با من نکرد.

یحیی توره که پس از جدایی از المپیاکوس یونان در ماه دسامبر 2018 بدون تیم است گفت همچنان می خواهد بازی کند. هر چند دیمیتری سیلوک، مدیر برنامه روسی توره میخواهد تا وی را از فصل آینده فوتبال روسیه وارد عرصه مربیگری کند.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 23615

به "واکنش مدیر و سرمربی تیم تامبوف به حضور یحیی توره در روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش مدیر و سرمربی تیم تامبوف به حضور یحیی توره در روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید