پادگان اردبیل مشخص حریم می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: به دنبال ثبت ملی پادگان اردبیل، در زمینه تعیین حریم این اثر اقدام می گردد.

پادگان اردبیل مشخص حریم می گردد

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، کریم لطفی ظهر امروز، هفتم آبان ماه در جلسه کارشناسی معین حریم پادگان اردبیل اظهار کرد: معین حریم پادگان اردبیل پس از ثبت ملی این اثر که یکی از مهمترین اقدامات در سطح استان در این حوزه به شمار می رود، در اولویت قرار گرفته و اقدامات لازم در این زمینه انجام می گردد.

او اضافه نمود: در راستای معین حریم این اثر ملی اولین جلسه کارشناسی معین حریم پادگان اردبیل در دفتر معاونت میراث فرهنگی اردبیل با حضور کارشناسان و مسئولان مربوطه تظکیل و مقرر شد تا برای معین حریم پادگان اردبیل اقدامات لازم انجام گردد.

معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل بیان نمود: حفظ ارزش های هشت سال دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این دوران، از جمله اهداف ثبت ملی پادگان اردبیل به شمار می رود تا گامی در راستای حفاظت از این اثر برداشته گردد.

لطفی مطرح نمود: پادگان اردبیل قدمتی نزدیک به صد سال دارد که قرار دریافت آن در فهرست آثار ملی به عنوان اثری تاریخی و فرهنگی زمینه برای معرفی و بهره برداری هر چه بهتر از آن را فراهم خواهد نمود که با توجه به اهمیت این امر اقدامات برای معین حریم این اثر به زودی شروع می گردد.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 117160

به "پادگان اردبیل مشخص حریم می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پادگان اردبیل مشخص حریم می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید