پیش بینی هوای مازندران در سیزده بدر

به گزارش مجله سرگرمی، معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: در روز 13 فروردین آسمان استان نیمه ابری تا ابری خواهد بود و استان با بارش پراکنده به تدریج با کاهش ناپایداری و افزایش دما رو به رو می گردد.

پیش بینی هوای مازندران در سیزده بدر

احمد اسدی در گفت وگو با خبرنگاران مازندران با اشاره به پیش بینی وضع آب و هوای مازندران، اظهار کرد: بر اساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی وضعیت جوی استان مازندران، امروز شنبه آسمان استان صاف تا نیمه ابری و از اواخر روز همراه با بارش پراکنده و وزش باد خواهد بود.

وی توضیح داد: در روز یکشنبه مناطق ساحلی و جلگه ای ابری همراه با کاهش دما، بارش باران و وزش باد پیش بینی می گردد و در ارتفاعات استان نیز هوا ابری همراه با کاهش دما بارش پراکنده از شب همراه با بارش برف و باران و وزش باد است.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران همچنین اضافه کرد: در روز دوشنبه 12 فروردین، آسمان استان ابری همراه با بارندگی در ارتفاعات، بارش باران و برف کاهش نسبی دما و وزش باد گاهی نسبتاً شدید خواهد بود.

اسدی گفت: در روز 13 فروردین آسمان استان نیمه ابری تا ابری با بارش پراکنده و به تدریج با کاهش ناپایداری و افزایش دما رو به رو خواهیم بود.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 17761

به "پیش بینی هوای مازندران در سیزده بدر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی هوای مازندران در سیزده بدر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید