کشف بیش از 14 هزار ماسک غیرمجاز در قزوین

به گزارش مجله سرگرمی، کارشناسان معاونت غذا و دارو علوم پزشکی قزوین در بازدید از بیمارستان ها، داروخانه ها و فرشگاه های عرضه تجهیزات پزشکی بیش از 14 هزار ماسک غیرمجاز کشف کردند.

کشف بیش از 14 هزار ماسک غیرمجاز در قزوین

به گزارش خبرنگاران قزوین، دکتر پیمان قجربیگی، معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: بازرسان این معاونت از 25 اسفند 99 تا 13 فروردین، 386 بازدید در حوزه های غذا، آرایشی و بهداشتی، دارو و تجهیزات پزشکی انجام دادند.

وی اضافه نمود: 51 مورد بازدید از بیمارستان ها، داروخانه ها و فروشگاه های عرضه تجهیزات پزشکی استان انجام که منجر به کشف 14 هزار و 354 عدد ماسک غیر مجاز و ضبط آن ها شد.

به گفته این مقام مسؤول، با توجه به شیوع موج چهارم بیماری کرونا، از ابتدای طرح، 60 هزار و 405 بسته دستکش لاتکس و 40 هزار و 918 عدد ماسک در بین مراکز درمانی توزیع شد.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قزوین اظهار کرد: در حوزه مدیریت و نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی، 111 مورد بازدید از شرکت های فراوری مواد غذایی و مراکز عرضه فرآورده های آرایشی و بهداشتی انجام شد و 36 مورد نمونه برداری انجام و به آزمایشگاه کنترل مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی معاونت ارسال شد.

وی ادامه داد: 160 نمونه کالا و اقلام، به آزمایشگاه برای تایید صحت و سلامت کالا، تحویل شد.

دکتر قجربیگی با بیان اینکه اداره نظارت بر امور دارو و مخدر معاونت هم 224 مورد بازدید از داروخانه ها و شرکت های پخش دارو در استان داشت؛ گفت: 14 مورد شکایت توسط هم استانی ها و 29 مورد معرفی نامه برای دریافت دارو های خاص توسط کارشناسان این حوزه آنالیز شد.

powersetshop.ir: وبلاگ پاورست: نقد و بررسی کالاهای دیجیتالی و کاربردی

taverna.ir: تاورنا: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 140507

به "کشف بیش از 14 هزار ماسک غیرمجاز در قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف بیش از 14 هزار ماسک غیرمجاز در قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید