کمبود سرانه ورزشی شهرستان شیروان با استانداردهای کشوری

به گزارش مجله سرگرمی، محمد بروحی در مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد: تعداد ورزشکاران سازمان یافته این شهرستان چهار هزار نفر است که این آمار به نسبت فضاها و اماکن ورزشی تطابق ندارد و همواره کمبود فضای ورزشی یک دغدغه برای ورزشکاران شیروانی است.

کمبود سرانه ورزشی شهرستان شیروان با استانداردهای کشوری

بروحی تعداد سالن های سرپوشیده این شهرستان را که متعلق به اداره کل ورزش و جوانان است را 14 سالن مطرح نمود و اضافه نمود: سرانه ورزشی شیروان نیم متر است که به همین نسبت با استاندارد های کشوری فاصله داریم.

وی معتقد است با بهره برداری از اماکن ورزشی نیمه کاره این شهرستان قطعا سرانه ورزشی با استاندارد های کشوری برابری می نماید.

معاون توسعه ورزش و جوانان به تعداد اماکن روستایی این شهرستان نیز اشاره نمود و گفت: تعداد سالن های روباز روستایی 11 مورد و سالن های سرپوشیده روستایی در این شهرستان چهار مورد است و سرانه ورزشی در روستا ها نیز 59/0 متر مربع است.

به گفته بروحی هم اکنون دو سالن روباز وچهار سالن سرپوشیده نیز در روستا ها در دست ساخت است و با بهره برداری از این اماکن 20/0سرانه ورزشی در روستاها ارتقا خواهد یافت.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5759

به "کمبود سرانه ورزشی شهرستان شیروان با استانداردهای کشوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمبود سرانه ورزشی شهرستان شیروان با استانداردهای کشوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید