از اندونزی، مرادی مقدم: امیدوارم یک مدال طلا و یک مدال برنز کسب کنم

به گزارش مجله سرگرمی، قهرمان پرتاب وزنه کشورمان در حاشیه مراسم اهتزاز پرچم ایران در دهکده بازی های پاراآسیایی از اهدافش در این مسابقات به صحبت پرداخت.

از اندونزی، مرادی مقدم: امیدوارم یک مدال طلا و یک مدال برنز کسب کنم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران از اندونزی, فرشته مرادی مقدم یکی از اعضای دوومیدانی اعزامی به رقابت های پاراآسیایی 2018 جاکارتا, در مورد شرایط خودش گفت: من در کلاس F34 در دو رشته پرتاب وزنه و پرتاب نیزه شرکت می کنم و امیدوارم اتفاقات مهمی برایم رخ بدهد. البته در این رشته، حریف قدرتمندی به نام فائزه کرمانی را نیز در کنار خودم می بینم که با هم بر سر کسب مدال رقابت خواهیم داشت.

مرادی مقدم در پاسخ به این سؤال که کدام یک می توانید مدال طلا را برای کاروان ایران به ارمغان بیاورید، اضافه نمود: در رشته پرتاب وزنه، رکورد آسیا در دست من است و می توانم بار دیگر با رقم زدن این رکورد، قهرمان شوم اما در رشته پرتاب نیزه، رکورد متعلق به خانم کرمانی است. در آن رشته کوشش می کنم برای کسب مدال برنز بجنگم.

وی در نهایت گفت: همه بچه ها با آمادگی بالا وارد رقابت ها گردیده اند و ان شاءالله تک تک مان بتوانیم در این مسابقات صاحب مدال شویم و کشورمان را سربلند کنیم.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4376

به "از اندونزی، مرادی مقدم: امیدوارم یک مدال طلا و یک مدال برنز کسب کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از اندونزی، مرادی مقدم: امیدوارم یک مدال طلا و یک مدال برنز کسب کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید