یک کاندیدای دیگر به نفع میراسماعیلی ازانتخابات جودو انصراف داد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، در فاصله یک روز به برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون جودو، منصور عبدی یکی از کاندیداها با ارسال نامه ای به دبیر مجمع فدراسیون جودو انصراف خود را از حضور در رقابت ها به نفع آرش میر اسماعیلی گفت.

یک کاندیدای دیگر به نفع میراسماعیلی ازانتخابات جودو انصراف داد

در بخشی از نامه عبدی خطاب دانشمندفرد دبیر مجمع آمده است با توجه به انتخابات حساس پیش رو و با عنایت به عدم توفیق در فعالیت انتخاباتی با هیأت های استانی و اعضای مجمع به دلیل مشغله کاری و در حالی که سیاست های وزارت ورزش و جوانان و معاونت توسعه ورزش قهرمانی اعتماد به مدیران جوان است، با کمال احترام به دیگر کاندیداها به نفع آرش میراسماعیلی قهرمان ارزنده دنیا کناره گیری می کنم.

عبدی نایب رئیسی سابق فدراسیون تیر و کمان، مشاور ارشد فدراسیون کاراته و از پیشکسوتان این رشته می باشد. پیش از این نیز داوود میقانی از حضور در مجمع ریاست فدراسیون جودو انصراف خود را اعلام نموده بود.

با این وجود فردا شنبه مجمع انتخابات ریاست فدراسیون جودو با حضور عبدالله جعفری، ابوالفضل حیدریان بابلی، مهدی درخشنده بخت، امیرحسین سیاحی، توفیق کابلی، مازیار ناظمی و آرش میراسماعیلی در هتل اسپیناس تهران برگزار خواهد شد.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 16004

به "یک کاندیدای دیگر به نفع میراسماعیلی ازانتخابات جودو انصراف داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک کاندیدای دیگر به نفع میراسماعیلی ازانتخابات جودو انصراف داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید