20 پروژه ورزشی دهه فجر امسال در همدان به بهره برداری می رسد

به گزارش مجله سرگرمی، رسول منعم در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به وضعیت پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی استان‌همدان اظهار داشت: در حال حاضر 80 پروژه ورزشی نیمه‌تمام در استان‌همدان وجود دارد.

20 پروژه ورزشی دهه فجر امسال در همدان به بهره برداری می رسد

وی بابیان اینکه پیگیر جذب منابع برای به سرانجام رساندن پروژه‌های نیمه‌تمام هستیم، افزود: در همین راستا همزمان با ایام دهه فجر امسال 20 پروژه ورزشی در استان همدان تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان با اشاره به سهمیه استان‌همدان در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا گفت: ورزشکاران همدانی برای نخستین بار در تاریخ بازی‌های آسیایی، موفق به کسب 18 سهمیه شده‌اند که این موفقیت از لحاظ آماری یک رکورد ارزشمند برای استان محسوب می‌شود.

منعم بابیان اینکه شاهد رشد 300 درصدی حضور ورزشکاران در این عرصه نسبت به دوره گذشته در بازی‌های آسیایی هستیم، گفت: طرح حمایت مستمر از ورزشکاران دارای سهمیه و نیز دارای شانس حضور در بازی‌های آسیایی از سال گذشته آغازشده و تا قبل از اعزام نیز ادامه می‌یابد.

وی بابیان اینکه قصد برگزاری مراسم بدرقه ورزشکاران، مربیان و داوران را با حضور مسئولان داشتیم، عنوان کرد: متاسفانه به دلیل حضور این افراد در اردوها شرایط برای برگزاری برنامه مهیا نشد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان عنوان کرد: پاداش‌هایی که برای کسب سهمیه در نظر گرفته‌ایم به حساب ورزشکاران واریز خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: پاداش 10 میلیون تومانی برای مدال طلا، 7 میلیون تومانی برای مدال نقره و 5 میلیون تومانی برای مدال برنز پیش‌بینی شده است.

منعم با اشاره به شانس مدال‌آوری ورزشکاران همدانی گفت: پیش‌بینی 7 مدال شامل 2 مدال در پاراآسیایی و 5 مدال در بازی‌های آسیایی را داریم.

وی یادآور شد: امیدواریم ورزشکاران همدانی با کسب مدال‌های رنگارنگ در این مسابقات درخشش خوبی داشته باشند.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: mehrnews.com
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 185

به "20 پروژه ورزشی دهه فجر امسال در همدان به بهره برداری می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "20 پروژه ورزشی دهه فجر امسال در همدان به بهره برداری می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید