افتتاحیه هفته کتاب در کاشان برگزار می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب، نشست هم اندیشی درباره بیست و ششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با حضور نیکنام حسینی پور، دبیر بیست و ششمین دوره هفته کتاب، محسن رضایی، محمد رنجبری، محمدحسن فکری و محمد اللهیاری، دبیران دوره های پیشین هفته کتاب، در موسسه خانه کتاب برگزار گردید.

افتتاحیه هفته کتاب در کاشان برگزار می گردد

در ابتدای این نشست، حسینی پور با بیان اینکه در بیست و ششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران سعی کردیم از همه نهادها و سازمان در برگزاری هفته کتاب استفاده کنیم، گفت: نزدیک 60 سازمان و نهاد در برگزاری این دوره از هفته کتاب دخیل هستند. مستندسازی فعالیت های هفته کتاب و انتشار در قالب کتاب را در دستور کار داریم و کوشش می کنیم در این کتاب، عکس ها، شعارها، پوسترها، برنامه ها و ... را گردآوری کنیم.

مدیر عامل موسسه خانه کتاب گفت: تمرکز خوبی برای برگزاری هفته کتاب بر استان ها داریم، افتتاحیه هفته کتاب در کاشان برگزار می گردد، همچنین، برگزاری یادمان محمدتقی انصاریان در قم، جشنواره کتاب و رسانه و...از جمله برنامه های این دوره از هفته کتاب است. به دلیل تقارن هفته کتاب با هفته وحدت، کوشش می کنیم برنامه ای در مهاباد داشته باشیم.

دبیر بیست و ششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در انتها گفت: سعی می کنیم دبیرخانه دائمی برای هفته کتاب راه اندازی کنیم. همچنین، اصلاح آیین نامه هفته کتاب را در دستور کار قرار داده ایم. در استان ها نهادهایی همچون، نهاد کتابخانه های عمومی کشور، سازمان اوقاف و ... زیر مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند و هم افزایی این نهادها در بعضی از استان ها باعث ایجاد انگیزه و انجام فعالیت های موثر در هفته کتاب می گردد.

در ادامه این نشست، پیشنهادهایی درباره برگزاری نمایشگاهی از فعالیت های سازمان ها و نهادهای فعال در حوزه کتاب و کتابخوانی، شناسایی و معرفی کتاب با موضوع ترور و برگزاری مراسم معرفی این آثار در اهواز، آسیب شناسی بیست و پنج دوره هفته کتاب، ثبت نشان دستگاه ها و نهادها فعال در برنامه های هفته کتاب، طراحی سند چشم انداز چند ساله برای هفته کتاب، تدوین کتاب جامع از فعالیت های بیست و پنج دوره هفته کتاب و ... از سوی دبیران دوره های پیشین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران مطرح و درباره آنها بحث و مصاحبه شد.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4044

به "افتتاحیه هفته کتاب در کاشان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاحیه هفته کتاب در کاشان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید