التماس دعای استاندار همدان از معاون اول رییس جمهور

به گزارش مجله سرگرمی، استاندار همدان در جریان حضور معاون اول رئیس جمهور در مراسم پایتخت گردشگری آسیا از او درخواست کرد که تکلیف هتل سازمان تأمین اجتماعی در همدان که از سال 94 کلنگ آن به زمین زده گردیده اما دیگر اتفاقی در آن رخ نداده، سریع تر روشن گردد.

التماس دعای استاندار همدان از معاون اول رییس جمهور

به گزارش خبرنگاران، کنفرانس بین المللی همدان 2018 پایتخت گردشگری آسیا، از صبح روز دوشنبه با حضور معاون اول رئیس جمهور، دبیر کل مجمع همکاری های کشورهای آسیایی، جمعی از سفرا، رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در استان همدان شروع شد. این رویداد که همراه با برگزاری کارگاه های آموزشی، افتتاح پروژه های گردشگری خواهد بود، تا هفتم شهریورماه در همدان ادامه دارد.

محمدناصر نیکبخت - استاندار همدان - در مراسم افتتاحیه این کنفرانس با اشاره به پیشینه تاریخی این استان، به پروژه های گردشگری که در دست بهره برداری است اشاره نمود و اضافه نمود: همدان 12 هتل فعال دارد که 11 هتل آن با پیشرفت فیزیکی میانگین 50 درصد در دست احداث است. در کنار آن نیز اقامتگاه های بوم گردی با هدف احیای فرهنگ سنتی استان به بهره برداری می رسد.

وی افزود: وجود زیرساخت های توسعه همچون فرودگاه، راه آهن، بزرگراه های بین شهری، فاصله نزدیک با پایتخت استان همدان را مستعهد سرمایه گذاری نموده است.

به گفته او در حال حاضر یک میلیارد یورو قابلیت سرمایه گذاری در بخش های صنعت، گردشگری، صنایع دستی در استان همدان وجود دارد.

وی همچنین خطاب به معاون اول رئیس جمهور گفت: آقای جهانگیری از طرف مردم استان التماس دعا داریم؛ چرا که در سفر آقای روحانی در سال 94 کلنگ احداث هتل وابسته به سازمان تأمین اجتماعی به زمین زده شد اما تا الان کوچک ترین اقدام از سوی این سازمان صورت نگرفته است. دستور فرمایید این مهم سریع تر به نتیجه برسد.

نیکبخت بیان نمود: امیدواریم اجلاس همدان 2018 بستر مناسبی برای سرمایه گذاری در گردشگری باشد و این رویداد بستری برای گسترش تعاملات با کشورهای آسیایی گردد.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1630

به "التماس دعای استاندار همدان از معاون اول رییس جمهور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "التماس دعای استاندار همدان از معاون اول رییس جمهور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید