ایجاد نظم و دیسیپلین دستاورد بزرگ کیروش در فوتبال ایران است

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، صمد نوتاش شامگاه یکشنبه در مصاحبه با خبرنگاران اردبیل اضافه کرد: امروز شاهد حضور پرقدرت و مقتدرانه تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات آسیا هستیم که این مهم نتیجه برنامه ریزی مدرن کیروش در طی سال های اخیر است.

ایجاد نظم و دیسیپلین دستاورد بزرگ کیروش در فوتبال ایران است

وی با بیان اینکه همکاری بلند مدت با این سرمربی پیروز توانسته به فوتبال ایران شخصیت و کلاس ویژه ببخشد، یادآور شد: کیروش نه تنها عیار فوتبال ایران بلکه عیار فوتبال آسیا را ارتقا داده است.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل با اشاره به سطح بالای مربیگری کیروش و دانش و تخصص سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان ادامه داد: حمایت از اینگونه مربیان که به توسعه فوتبال منتج می گردد، حتی باید از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعمال گردد.

وی با تاکید بر اینکه بکارگیری مربیانی مثل کیروش به کاهش فاصله بین فوتبال آسیا و سایر قاره ها یاری می نماید، متذکر شد: چنانچه شاهد بودیم وجود مربیان بزرگی در راس تیم های آسیایی حاضر در جام ملت ها تیم های درجه چندم آسیایی را متحول و نگاه های جهانی را به فوتبال آسیا معطوف نموده است.

نوتاش اقتدار کنونی تیم ملی فوتبال ایران را نتیجه برنامه ریزی مدون و بلند مدت و ایجاد نظم و دیسیپلین از سوی کیروش دانست و بیان داشت: در سایه این نگرش و دیکته کردن آن به قالب تیمی امروز شاهد نمایشی مقتدرانه از تیم ملی فوتبال کشورمان هستیم و این شخصیت تیم ایران را بالا برده است.

وی حفظ کیروش را برای فوتبال ایران ضروری برشمرد و تاکید نمود: حمایت از این مربی با کلاس جهانی باید تداوم یابد، بویژه در این مقطع زمانی که فوتبال ایران در حساس ترین نقطه واقع شده است باید این حمایت های همه جانبه بیشتر گردد.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 11291

به "ایجاد نظم و دیسیپلین دستاورد بزرگ کیروش در فوتبال ایران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد نظم و دیسیپلین دستاورد بزرگ کیروش در فوتبال ایران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید