برانکو ایوانکوویچ: به هم گروهی هایمان حق می دهم از رویارویی با پرسپولیس بترسند، چرا پیش از این از ما انتظار قهرمانی نداشتند؟

به گزارش مجله سرگرمی، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای تیمی که می خواهد قهرمان آسیا گردد نباید فرق کند که با چه حریفی بازی می نماید. - اخبار ورزشی -

برانکو ایوانکوویچ: به هم گروهی هایمان حق می دهم از رویارویی با پرسپولیس بترسند، چرا پیش از این از ما انتظار قهرمانی نداشتند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با قرعه کشی مرحله گروهی هفدمین دوره از مسابقات لیگ برتر نمایندگان کشورمان در این رقابت ها حریفان خود را شناختند، در این بین تیم های استقلال و پرسپولیس در گروه بسیار سختی قرار دریافتد، مخصوصاً استقلال که برای صعود از گروهش باید با تیم هایی چون الهلال، العین و الدحیل رقابت کند. اگرچه برانکو ایوانکوویچ اعتقاد دارد گروه پرسپولیس دست کمی از گروه رقیب سنتی تیمش ندارد. برانکو در مورد این موضوع و همچنین بازی حساس پیش ِروی تیمش مقابل تراکتورسازی به سؤالات مطرح شده پاسخ داد.

خبرنگاران: چنین گروه سختی را برای تیم تان و حتی استقلال پیش بینی می کردید؟ طبیعی است وقتی شما وارد یک تورنمنت بزرگ می گردد باید آمادگی قرار دریافت با هر حریفی را داشته باشید، مخصوصاً اگر می خواهید قهرمان شوید. هر دو گروه به نظر راحت نیست و پرسپولیس و استقلال شرایط سختی را خواهند داشت. البته ما از هیچ تیمی نمی ترسیم و خوشحالیم که بار دیگر وارد مسابقات لیگ قهرمانان می شویم و بی صبرانه منتظر رویارویی با حریفان خود هستیم.

خبرنگاران: همه جا صحبت از قرار دریافت استقلال در گروه مرگ است، نظر شما در این مورد چیست؟ بله، استقلال در گروه خیلی سختی قرار گرفته و نظر من این است که هر دو گروه یکسان است. به طور کلی شما بازی راحتی در لیگ قهرمانان ندارید و آن قدر باید خوب باشید که آمادگی مقابله با هر تیمی را داشته باشید. شفر: از گروه استقلال هیجان زده ایم

خبرنگاران: در حال حاضر همه نگاه ها به تیم شما تغییر نموده و طرفداران و کارشناسان پرسپولیس را به عنوان یک مدعی جدی برای قهرمانی می دانند، واکنش شما به این قضیه چیست؟ من نمی دانم چرا الآن از ما انتظار قهرمانی آسیا می رود؟ در شرایط و وقتی که من راهنمایی پرسپولیس را به عهده گرفتم از اهداف بزرگ تیم صحبت کردم. همیشه گفته و تکرار می کنم که ما اینجا هستیم تا قهرمانی های متعددی را کسب کنیم. فصل پیش وقتی برای خودمان هدف قهرمانی در آسیا در نظر گرفتیم واکنش ها از بیرون به شکلی بود که انگار کسی باور نمی کرد بتوانیم راهی فینال شویم اما این اتفاق رخ داد و ما فاصله خیلی کمی با کسب جام داشتیم. قطعاً این فصل هم همین هدف را دنبال خواهیم کرد و برای رسیدن به آن احتیاج به کوشش زیادی است.

خبرنگاران: با شرایطی که پرسپولیس دارد حتماً مربیان السد و الاهلی از همگروهی با پرسپولیس ناراحت هستند! بله، همین طور است و من به آنها حق می دهم که از پرسپولیس بترسند. ما واقعاً به داشتن چنین تیمی افتخار می کنیم و کوشش می کنیم بهترین بازی ها را در جام هایی که در آن هستیم به نمایش بگذاریم.

خبرنگاران: با توجه به اهداف بزرگی که پیش ِرو دارید قطعاً برای نیم فصل هم تیم تان را خیلی خوب تقویت خواهید کرد، همین طور است؟ صد درصد. یکی از وظایف مهم ما این است که نیم فصل به بهترین شکل تیم مان را تقویت کنیم.

خبرنگاران: روز یکشنبه باید مقابل تیمی به میدان روید که در هفته های اخیر پیشرفت خیره کننده ای داشته و خودش را به جمع مدعیان رسانده است، آماده این بازی هستید؟ بله، در این فصل ما 4 بازی خیلی سخت خواهیم داشت؛ استقلال، تراکتورسازی، سپاهان و پدیده. طبیعی است که روز یکشنبه مقابل تراکتورسازی که یکی از مدعیان قهرمانی است بازی فوق العاده سختی داشته باشیم، بازی که هیجان بسیار زیادی خواهد داشت از این جهت که آنها آن قدر خوب شده اند که بازی هفته قبل شان مقابل سپیدرود استادیوم تبریز پر شد. خیلی خوشحالم که استادیوم آزادی را یک بار دیگر پر خواهیم دید و از هر نظر برای این بازی آماده ایم.

خبرنگاران: شما از اینکه تراکتورسازی در این بازی دو بازیکن خارجی خود استوکس و اروین را در اختیار ندارند، استقبال می کنید؟ تراکتورسازی تیم پرمهره و قدرتمندی است که چند ملی پوش هم دارد. همان طور که گفتم این مسابقه یکی از دیدارهای سخت این فصل ما به حساب می آید.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6940

به "برانکو ایوانکوویچ: به هم گروهی هایمان حق می دهم از رویارویی با پرسپولیس بترسند، چرا پیش از این از ما انتظار قهرمانی نداشتند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو ایوانکوویچ: به هم گروهی هایمان حق می دهم از رویارویی با پرسپولیس بترسند، چرا پیش از این از ما انتظار قهرمانی نداشتند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید