جوادی: دلیل تعلل وزارت ورزش معین نیست، روی گزینه خاص نظر نداریم

به گزارش مجله سرگرمی، ابراهیم جوادی با بیان اینکه روند برگزاری مجمع عمومی فدراسیون کشتی بیش از حد طولانی شده به خبرنگاران گفت: بارها به این موضوع اشاره کردیم که زمان زیادی تا رقابتهای جهانی 2019 قزاقستان و بازیهای المپیک 2020 توکیو باقی نمانده و رئیس فدراسیون کشتی باید هر چه زودتر انتخاب و معرفی گردد. متاسفانه به رغم این همه تاکید و اصرار از سوی اهالی کشتی مبنی بر برگزاری فوری انتخابات، هنوز هیچ اقدام جدی و مشخصی از سوی وزارت ورزش صورت نگرفته است.

جوادی: دلیل تعلل وزارت ورزش معین نیست، روی گزینه خاص نظر نداریم

وی در ادامه در مورد استعلام وزارت ورزش از مجلس شورای اسلامی در مورد فعالیت بازنشسته ها توضیح داد: وزارت ورزش چندی پیش طی ارسال نامه ای به مجلس شورای اسلامی خواهان مشخص تکلیف وضعیت فعالیت بازنشسته ها در هیات های کشتی شده بود که گویا پاسخ این نامه نیز به وزارت ورزش ارسال شده است. با این وجود دلیلی برای تعلل در برگزاری مجمع عمومی فدراسیون کشتی وجود ندارد.

دارنده چهار مدال طلای قهرمانی کشتی دنیا اضافه نمود: اهالی کشتی پافشاری احساسی بر انتخاب گزینه خاصی ندارند و آنچه بیش از هر چیز از نگاه آنها مهم و حیاتی اعلام شده، مشخص تکلیف فوری رئیس فدراسیون کشتی است. اینکه زمان باقی مانده تا المپیک به این سادگی در حال سپری شدن است و هیچکدام از عوامل اجرایی تیم های ملی از ماندن یا رفتن خود مطمئن نیستند به هیچ عنوان منطقی نیست.

جوادی در خاتمه گفت: این درست که طی مدت حضور سرپرست فدراسیون کشتی بر راس امور این رشته، تمامی برنامه ها و رویدادها طبق تقویم سالانه اجرایی و چندین حکم مختلف برای سرمربیان و مربیان تیم های ملی صادر شده، اما هیچ بعید نیست که با حضور رئیس بعدی، این احکام باطل و تیم های ملی دوباره با نوعی بلاتکلیفی همراه شوند. در نتیجه وزارت ورزش باید هر چه سریعتر تکلیف مجمع عمومی فدراسیون را روشن کند تا رئیس جدید بتواند در یک بازه زمانی کافی و مطلوب، برنامه های خود را تدوین و اجرا کند.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 10873

به "جوادی: دلیل تعلل وزارت ورزش معین نیست، روی گزینه خاص نظر نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوادی: دلیل تعلل وزارت ورزش معین نیست، روی گزینه خاص نظر نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید