حضور حداکثری شرکت های ایرانی در پانزدهمین نمایشگاه تبلیغات

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، پانزدهمین دوره از نمایشگاه بین المللی تبلیغات، بازاریابی و صنایع وابسته، حضور حداکثری شرکت های داخلی در گروه های کالایی، موسسات و شرکت های تبلیغاتی از سراسر کشور در کنار صنایع وابسته در حوزه های چاپ، بسته بندی، خدمات، تبلیغات، هدایای تبلیغاتی، سالنامه و سررسید، استندهای تبلیغاتی را شاهد بود. کانون ها و شرکت های آگهی و تبلیغاتی در این نمایشگاه، دانش و تجربه خود را در فراوری و بازاریابی کالاها، خدمات و تبلیغات به نمایش گذاشته و تشکل های صنفی کانون های تبلیغاتی استان ها، زیرمجموعه هایی از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و نیز شهرداری ها در کنار شرکت های تبلیغاتی خارجی، جدیدترین خدمات خود را به بازدید کنندگان ارائه کردند.

حضور حداکثری شرکت های ایرانی در پانزدهمین نمایشگاه تبلیغات

دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حمایت معنوی از نمایشگاه و میز خدمت و پاسخگویی به سوالات بازدیدکنندگان در مورد سامانه تبلیغات، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با برنامه توسعه زیست بوم شرکت های خلاق، انجمن صنفی شرکت های تبلیغاتی استان های خراسان، یزد، مرکزی، قم، فارس و مازندران برای هم افزایی و تبادل تجارب و اطلاعات و سازمان زیباسازی شهرداری تهران با اجرای برنامه های مرتبط در این دوره از نمایشگاه مشارکت داشتند.

ستاد برگزاری نمایشگاه پانزدهم هم راستا با برنامه های دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی برای تقویت نهادهای صنفی غیردولتی و تسهیل حضور آن ها در این نمایشگاه با اختصاص غرفه ها و امکانات رایگان، بستر حضور کانون های آگهی و تبلیغاتی استان را در چارچوب انجمن های صنفی استانی تبلیغات فراهم کرد.

در این دوره از نمایشگاه کارگاه رایگان کاربرد اینفوگرافیک در تبلیغات و بازاریابی و نقش سواد بصری در تبلیغات و کارگاه های استارتاپ به طور رایگان برای بازدیدکنندگان با استقبال بی سابقه ای روبرو شد.

نمایشگاه تبلیغات سال جاری، همگام با سیاست های اقتصاد مقاومتی و نامگذاری سال با عنوان حمایت از کالا و خدمات داخلی، کوشش کرد فضای تبلیغات کشور را به نفع تحقق این سیاست ها تنوع بخشیده و موجب شکل گیری، جریان سازی، نزدیکی و تعامل بیشتر صاحبان صنایع و صنعت تبلیغات کشور گردد.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9641

به "حضور حداکثری شرکت های ایرانی در پانزدهمین نمایشگاه تبلیغات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور حداکثری شرکت های ایرانی در پانزدهمین نمایشگاه تبلیغات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید