حیدری: استقلال و پرسپولیس اشتیاقی به برد نداشتند، مگر من مدیرعاملم که ابراهیمی را نگه دارم؟

به گزارش مجله سرگرمی، بازیکن تیم فوتبال استقلال می گوید دو تیم در داربی اشتیاقی برای برد نداشتند.

حیدری: استقلال و پرسپولیس اشتیاقی به برد نداشتند، مگر من مدیرعاملم که ابراهیمی را نگه دارم؟

به گزارش خبرنگاران، خسرو حیدری بازیکن تیم فوتبال استقلال که به دلیل مصدومیت داربی را از دست داده بود، در انتها این دیدار در جمع خبرنگاران گفت: بازی را از بالا بهتر دیدم و معتقدم بازی جالبی نبود. یکی از آن صفر صفرهای معروف بود که دو تیم اشتیاقی به برد نداشتند. البته ما می خواستیم پیروز شویم اما نتایج اخیر تیم بخصوص بازی با السد تاثیرگذار بود. همچنین مقداری در گلزنی مشکل داریم که باید حل شود.

او در مورد عدم موفقیت استقلال در گلزنی بیان کرد: این مشکل قطعا حل می شود. تمام تیم ها در برهه های زمانی مختلف دچار این مشکل می شوند اما باید طوری بازی کنیم که ایجاد موقعیت کنیم. نمی توان اسمش را رکورد گذاشت و در برهه ای برای همه تیم ها این مسئله پیش می آید.

حیدری اضافه نمود: قبل از بازی هم قسم گردیده بودیم که سه امتیاز را کسب کنیم چون به آن احتیاج داشتیم. اما همیشه باخت این بازی ها سنگین است و هیچ وقت به ما نگفتند بازی مساوی شود چون در فوتبال نشدنی است. مساوی شدن داربی به خاطر ترس از باختن است. نتایج لیگ سال جاری به ابتدای فصل برمی شود. خیلی ها از ما می پرسند آقای حیدری چرا امید ابراهیمی را نگه نداشتید؟ مگر من مدیرعامل یا مدیر حقوقی باشگاه هستم؟ یک روز به باشگاه رفتم و دیدم وریا آنجاست. به او گفتم قراردادت را زودتر ببند تا بقیه بازیکنان هم تمدید نمایند. در رسانه ها می نوشتند که خسرو حیدری برای امید ابراهیمی مذاکره می نماید. من هم اهل مصاحبه کردن نیستم تا هر روز در رسانه ها تکذیب کنم. من برای کار خودم به باشگاه رفتم و چه کار به امید ابراهیمی دارم؟ این وظیفه مدیریت بود که بازیکنان را نگه دارد. شاید آن ها هم شرایط خاص خودشان را داشتند.

او اضافه نمود: اول فصل مقداری دیر جنبیدیم و برخی بازیکنان را از دست دادیم. طبیعی بود وقتی بازیکنی مثل تیام را از دست می دهیم مشکل گلزنی ایجاد می شود. بازیکنان جدیدی به تیم آمده اند مثل مرتضی تبریزی، روح الله باقری و الله یار، سجاد آقایی که می توانند خودشان را نشان دهند.

بازیکن استقلال در مورد حمایت طرفداران از سرمربی تیم شان بیان کرد: فکر می کنم طرفداران به آقای شفر وقت می دهند و تیم از زمانی که او آمده است رشد داشته است. بازی با السد به تیم ما ضربه بزرگی زد. می توانستیم این تیم را ببریم اما باخت به آن ها وضعیت روحی تیم را پایین آورد. با این حال با بازیکنان صحبت کردیم و گفتیم اکنون باید در لیگ بجنگیم. داربی امروز جالب نبود اما امیدوارم در بازی برگشت جبران کنیم.

حیدری در مورد بازیکنان خارجی جدید استقلال اظهار کرد: این بازیکنان را مربی خواسته و باشگاه جذب نموده است. امیدوارم در آینده بتوانند به تیم یاری کند. این مسائل حل می شود و به طرفداران قول می دهم روند تیم رو به صعود است. بازی داربی را نمی توان با بازی ها دیگر مقایسه کرد. پرسپولیس هم به نیمه نهایی آسیا صعود نموده اما آن ها هم کیفیت همیشگی شان را نداشتند.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3977

به "حیدری: استقلال و پرسپولیس اشتیاقی به برد نداشتند، مگر من مدیرعاملم که ابراهیمی را نگه دارم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حیدری: استقلال و پرسپولیس اشتیاقی به برد نداشتند، مگر من مدیرعاملم که ابراهیمی را نگه دارم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید