رئیس جمهوری کره جنوبی کابینه اش را ترمیم می نماید

به گزارش مجله سرگرمی، پکن- خبرنگاران- مون جائه این رئیس جمهوری کره جنوبی میخواهد با تغییر هفت تن از وزیران کابینه اش از جمله وزیر اتحاد این کشور با کره شمالی، یارانش را برای نیمه دوم دوره ریاست جمهوری ترمیم کند.

رئیس جمهوری کره جنوبی کابینه اش را ترمیم می نماید

به گزارش خبرنگاران از یونهاپ، دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی روز آدینه بیان کرد وزرای کشور، فرهنگ، اتحاد، علوم، اقیانوس، زمین و حمل و نقل و سرمایه گذاری هفت وزیری هستند که رییس جمهوری کره جنوبی به دنبال تغییر آنها است و گزینه های خود را برای تایید به مجلس اعلام نموده است.

ترمیم کابینه رییس جمهوری کره جنوبی در حالی صورت گرفته است که در پی نشست بی ثمر سران ایالات متحده آمریکا و کره شمالی در اواخر ماه فوریه سال جاری، نرخ محبوبیت مون جائه این مجددا رو به کاهش گذاشته است.

نظرسنجی که شعبه موسسه گالوپ در کره جنوبی در روز آدینه به انجام رساند، نشان می دهد نرخ پشتیبانی مردم از رئیس جمهوری در مقایسه با هفته گذشته سه واحد کاهش یافته و به 46 درصد رسیده است.

کابینه دولت کره جنوبی دارای 19 وزارتخانه و 27 سازمان دولتی است.

مون جائه این دوازدهمین رئیس جمهوری کره جنوبی است که در پی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری کره جنوبی در 9 مه 2017 (19 اردیبهشت 1396) به این سمت دست یافت دوره ریاست جمهوری او چهار ساله است.

**آساق**1904**

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: ایرنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 15028

به "رئیس جمهوری کره جنوبی کابینه اش را ترمیم می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس جمهوری کره جنوبی کابینه اش را ترمیم می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید