عباس ترابیان: هنوز نامه رسمی برای لغو تورنمنت قزاقستان به ما نرسیده است

به گزارش مجله سرگرمی، عباس ترابیان، رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی گفت که نامه ای رسمی مبنی بر لغو تورنمنت چهارجانبه فوتسال، به فدراسیون فوتبال نرسیده است.

عباس ترابیان: هنوز نامه رسمی برای لغو تورنمنت قزاقستان به ما نرسیده است

عباس ترابیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره لغو اردوی چهارجانبه فوتسال قزاقستان و برنامه تیم ملی به جای این بازی ها گفت: هنوز نامه ای رسمی از قزاقستان مبنی بر لغو تورنمنت دریافت نکردیم و تا آن موقع، نمی توانیم به استناد صحبت های مطرح شده، بگوییم تورنمنت لغو شده است. فدراسیون فوتبال نامه ای به فدراسیون قزاقستان ارسال نموده و گفته است که در این تورنمنت حضور پیدا می نماید. محمد ناظم الشریعه: دیدار تدارکاتی دیگری به جای تورنمنت قزاقستان هماهنگ می کنیم

وی درباره اینکه کفاشیان، سرپرست کمیته فوتسال برای نخستین بار صحبت از لغو این تورنمنت نموده بود، گفت: او نقل قول نموده است، اما باید کاری اصولی انجام دهیم. قزاق ها باید به صورت رسمی اعلام نمایند که تورنمنت مذکور لغو شده است و دلایل آن را نیز ذکر نمایند. به همین دلیل فعلاً برنامه ای به جای تورنمنت قزاقستان در نظر نگرفته ایم.

رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی درباره برنامه های سایر رده های تیم ملی توضیح داد: روسیه برای دیدار تدارکاتی در رده زیر 20 سال پیشنهاد داده است که اگر قطعی گردد، در سال 98 برگزار خواهد شد.

ترابیان درباره برگزاری جلسه با علی صانعی در راستای ادامه همکاری تیم های ملی فوتسال با این مربی اظهار داشت: من هنوز با صانعی صحبت نکردم. منتظریم اعضای تیم المپیک به ایران بیایند و صانعی خودش را پیدا کند تا با هم صحبت کنیم.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5001

به "عباس ترابیان: هنوز نامه رسمی برای لغو تورنمنت قزاقستان به ما نرسیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عباس ترابیان: هنوز نامه رسمی برای لغو تورنمنت قزاقستان به ما نرسیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید