فوتبال دنیا، تمجید ویژه پپ گواردیولا از لروی سانه و برناردو سیلوا

به گزارش مجله سرگرمی، فوتبال دنیا - پپ گواردیولا از عملکرد دو ستاره تیمش در بازی مقابل فولام ابراز رضایت کرد.

فوتبال دنیا، تمجید ویژه پپ گواردیولا از لروی سانه و برناردو سیلوا

به گزارش خبرنگاران، پپ گواردیولا در پی برتری 3 بر صفر شب گذشته (شنبه) تیم تحت هدایتش مقابل فولام تازه صعود نموده در هفته پنجم لیگ برتر انگلیس در تمجید از ستاره جوان تیمش که پس از بازگشت به ترکیب اصلی منچسترسیتی، گل اول سیتی را در این بازی به ثمر رساند، گفت: هرگز، حتی در مقطعی که سانه بازی نمی کرد، کیفیت بازی او را زیرسؤال نبردیم. لروی فصل گذشته بارها کیفیت واقعی خود را نشان داد و امروز هم بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشت اما نباید فراموش کنیم که او تنها 22 سال سن دارد و در این سن ممکن است که کمی فراز و نشیب داشته باشد. سانه هم باید بداند که به عنوان یک ورزشکار حرفه ای باید چطور رفتار کند.، اما برای عملکردی که او در این بازی ارائه داد خوشحالم و تمجید ویژه ای از او دارم.

سرمربی منچسترسیتی در بخش دیگری از صحبت هایش به تمجید از هافبک پرتغالی تیمش پرداخت و گفت: غیرممکن است که به عنوان سرمربی کاملاً راضی باشید اما برناردو سیلوا شایسته بازی در تمامی دقایق است. او الگوی خوبی برای بازیکنان دیگر است. فراموش نمی کنم که برناردو فصل گذشته چه رفتاری داشت، او خیلی بازی می کرد، اما نه در ترکیب اصلی. رفتار او اما با هم تیمی هایش فوق العاده بود و این را هرگز فراموش نمی کنم. فصل گذشته وقتی از من در مورد آینده برناردو سؤال می پرسیدید، در پاسخ می گفتم نمی دانم آینده او چه خواهد شد، اما اکنون می گویم که سیلوا بازیکن فوق العاده ای است و در منچسترسیتی خواهد ماند.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3365

به "فوتبال دنیا، تمجید ویژه پپ گواردیولا از لروی سانه و برناردو سیلوا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، تمجید ویژه پپ گواردیولا از لروی سانه و برناردو سیلوا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید