مظلومی: حضور 6 بازیکن در تیم ملی به سود استقلال نیست، امیدوارم در بازی با السد اتفاقات غیرمنتظره رخ دهد

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال تهران ابراز امیدواری کرد برای این تیم در دیدار برگشت مقابل السد اتفاقاتی غیرمنتظره رخ دهد.

مظلومی: حضور 6 بازیکن در تیم ملی به سود استقلال نیست، امیدوارم در بازی با السد اتفاقات غیرمنتظره رخ دهد

پرویز مظلومی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اشاره به شرایط فعلی استقلال و برگزاری تمرینات این تیم در غیاب شش ملی پوش گفت: استقلال این روزها خودش را آماده ادامه بازی ها می نماید و دعوت از شش بازیکن این تیم به تیم ملی نمی تواند به سود آبی پوشان باشد. به هرحال اینکه از استقلال شش بازیکن به تیم ملی دعوت گردیده اند، کیفیت فنی بازیکنان را نشان می دهد، ولی استقلال در حال حاضر با تمامی نفراتش تمرین نمی نماید و این در حالی است که آنها بازی حساسی مقابل السد قطر در پیش دارند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص اینکه آیا استقلال می تواند به صعود امیدوار باشد، خاطر نشان کرد: در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست و در این سال ها در فوتبال خودمان و رقابت های مهم اروپایی شاهد بودیم که خیلی از نتایج غیرمنتظره بوده است. استقلال در بازی برگشت کار آسانی ندارد و السد دلخوش به نتیجه بازی رفت است، اما امیدوارم در بازی با السد اتفاقات غیرمنتظره رخ دهد و در نهایت استقلال صعود کند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال می تواند قدرت فنی و تاکتیکی السد را کنترل کند؟، گفت: السد واقعاً بازیکنان خوبی دارد، ولی بازیکنان استقلال هم باکیفیت هستند. مهم این است که استقلال در بازی برگشت از اعتبارش دفاع کند، در ضمن شفر هم با توجه به بازی رفت، قطعاً روی نقاط ضعف و قوت استقلال و السد کار خواهد نمود. او قطعاً بهترین تاکتیک و راه حل را برای بازی برگشت در نظر خواهد گرفت و ما هم امیدواریم که استقلال از این بازی سربلند بیرون بیاید.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 2909

به "مظلومی: حضور 6 بازیکن در تیم ملی به سود استقلال نیست، امیدوارم در بازی با السد اتفاقات غیرمنتظره رخ دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مظلومی: حضور 6 بازیکن در تیم ملی به سود استقلال نیست، امیدوارم در بازی با السد اتفاقات غیرمنتظره رخ دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید