هتل آمارانتا بانکوک

به گزارش مجله سرگرمی، "آماران تا " از " آماران تا " به یک هتل لوکس 4 ستاره ، یعنی هتل "آماران تا " ، نقل مکان نموده است . هتل "آماران تا " که در خیابان Ratchadaphisek ، مرکز تجاری و سرگرمی ، واقع گردیده است ، قصد دارد تا برای هر دو مسافر وقت و فرصت شغلی فراهم آورد .

هتل آمارانتا بانکوک

این هتل متعلق به دخترش آماران تا و آماران تا در دو ساختمان مجاور می باشد که تقریبا ً 10 متر از هم فاصله دارند. در حالی که این دو ویژگی لوکس با هم ترکیب گردیده اند، یکی از خانه های مجلل هتل "آماران تا " که در حال حاضر در مجموع 62 آپارتمان مدرن و 10 آپارتمان خدماتی دارد، مرکز تناسب اندام و نوشیدنی Beverage، مرکز تناسب اندام و rooftop باری است که چشم انداز باشکوه خط افق بانکوک را نشان می دهد. مرکز تناسب اندام در ساختمان " آماران تا " واقع گردیده است در حالی که بی نهایت پول در ساختمان هتل "آماران تا " واقع است.

بار Astro بار و رستوران مس به زودی افتتاح خواهند شد. پارکینگ خصوصی رایگان در محل موجود است. این هتل 3 تا 5 دقیقه است که به ایستگاه مترو Khwang در شهر مترو که دسترسی زیادی به شهر دارد، می رود. فرودگاه بین المللی سووارنابومی یک راند 40 دقیقه ای است.

از فرودگاه سووارنابومی، بزرگراه بانکوک Chonburi را انتخاب نموده و علایم را در Rama 9 دنبال کنید. مستقیما ً به جاده شماره 9 Rama ادامه دهید. درست در شماره 9 Rama را روی جاده Ratchadapisek روشن کنید. یک راست به Huai Khwang Intersection بر روی جاده Pracharatbumpen. Turn را به soi ( Sidestreet ) Pracharatbumpen 5 تبدیل کنید. این هتل در سمت چپ، در کنار 7 تا یازده فروشگاه راحتی در ورودی واقع گردیده است.

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 860

به "هتل آمارانتا بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل آمارانتا بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید