680 هزار مسافر نوروزی وارد گناوه شد، تکذیب خبر پرشدن ظرفیت شهر

به گزارش مجله سرگرمی، سیدعلی پاک نژاد عصر شنبه در گفت وگو با خبرنگاران گفت: از اول فروردین تا کنون 280 هزار اقامت و اسکان و 400 هزار رفت وآمد به بندر گناوه ثبت شده است.

680 هزار مسافر نوروزی وارد گناوه شد، تکذیب خبر پرشدن ظرفیت شهر

فرماندار گناوه گفت: تمامی امکانات اقامتی در شهرستان گناوه آماده میزبانی از گردشگران نوروزی است و در زمینه امکانات هیچ کمبودی نداریم.

وی اضافه نمود: انتشار خبر تکمیل ظرفیت شهر گناوه ناقص بوده و من چنین چیزی نگفتم، بلکه حرف من درباره تکمیل اقامتگاه های آموزش وپرورش بوده است و پس از آن مسافران را در مدارس روستاها اسکان دادیم.

پاک نژاد ادامه داد: بندر گناوه برای پذیرایی از مسافران نوروزی، 495 کلاس درس در 52 مدرسه، اردوگاه دانش آموزی چاهک، 2 خانه معلم، یک مرکز رفاهی برای اسکان فرهنگیان و همچنین مهمانسراهای ادارات دولتی را مهیا نموده است که هتل ها و مسافرخانه ها نیز آماده ارائه خدمات اسکان به انبوه مسافران هستند.

وی افزود: بخش ریگ و روستاهای هدف گردشگری مانند جزیره های جنوبی و شمالی، مال قائد، مال خلیفه و چهارروستایی نیز آماده پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی هستند.

فرماندار گناوه امنیت شهر و به ویژه ساحل و بازار را بسیار بالا دانست و تأکید کرد: نیروهای امنیتی و انتظامی برای تأمین امنیت در نقاط مختلف شهر و مکان های شلوغ حضور دارند و انجام وظیفه می نمایند.

پاک نژاد با تکذیب خبر کمبود مرغ در شهرستان گناوه گفت: گناوه قطب فراوری مرغ در استان بوشهر است و حتی در ایام عید و افزایش تقاضا هیچ کمبودی در تأمین و توزیع مرغ در شهرستان نداشته و نداریم.

وی ادامه داد: برای کنترل بازار و قیمت ها نیز تیم های بازرسی و تعزیرات به صورت مداوم در بازار حضور دارند و از اصناف سرکشی می نمایند.

فرماندار گناوه با اشاره به آمد و شد روان در راستاهای ورودی و خروجی شهر گفت: با توجه به راه اندازی بزرگراه دیلم گناوه تاکنون تصادف خطرناکی در این راستا گزارش نشده و همه چیز مهیای سفری آرام به شمال استان بوشهر است.

lov-e.ir: عاشقان علم الکترونیک، بچه های مهندسی برق و الکترونیک

wallpaper7.ir: مجله تصویر و سرگرمی | مجله آموزشی با سرگرمی گرافیستها و کارکاتوریست ها

abuzariyon.ir: مجله ابوذریون | نگاهی اجمالی به رویدادهای روز ایران و جهان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 17005

به "680 هزار مسافر نوروزی وارد گناوه شد، تکذیب خبر پرشدن ظرفیت شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "680 هزار مسافر نوروزی وارد گناوه شد، تکذیب خبر پرشدن ظرفیت شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید